Taurus Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Prøver igjen... Har en p3 maskin som jeg har lagt inn Win2ooo på . Men den avsluttes ikke automatisk, ja etter å ha oppgradert bios så får jeg ikke slått av med avknppen. Litt tungvint å dra ut kabelen hver gang man skal slå av maskina. Noen tips... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 gå inn under "power options" i control panel. Et eller annet sted skal det være en fane hvor denne funksjonen kan skrus på. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 fjern avtaren din a. er så "lamet" og si det til alle 14issene her. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 har en mistanke om at det er netverkskortet ditt som skaper trøbbel. Gå inn på Kontrollpanel -> System -> Device Manager og finn nettverkskortet ditt i listen. På power management (inne på nettverkskortet) er det to check-boxer. Fjern X-et i begge to. mvh Snorre Lenke til kommentar
Taurus Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Har sett etter på nettverkskort oppsettet men jeg har ingen box som jeg kan krysse bort. Prøvde å ta det ut ,men ingen forandring Lenke til kommentar
peach Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 For det første: Du kan skru av PCen ved å holde inne av-knappen i 5sek. Hvis du er lur, så søker du litt rundt på nettet ( :google: ). Hvilket hovedkort har du? Antageligvis har ikke Windows funnet ut at du har et hovedkort som støtter ACPI. I device manager, under Computer, står det om Windows har funnet det ut. Hvis ja, så står det ACPI... ettellerannet. For å få det til å virke, så må du sansynligvis installere Windows på nytt. (og gjøre noe greier du ikke pleier å gjøre) Jeg prøvde å fikse det uten å installere på nytt, og da fukca jeg hele PCen... Hvis du er heldig, så kan det være at i kontrollpanel, i Poweroptions, så er det en greie i toppen som heter APM. Der kan du krysse av for en ting som gjør at pcen skrur seg av automatisk. Har du ikke denne APM-tingen, så må du installere Win på nytt... Det lureste du kan gjøre er å søke på nettet. Sikkert flere som har det samme problemet som deg. Lenke til kommentar
peach Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvis du får inn en mindre avatar, så vil det nok fungere igjen Nei, men hvis en moderator ser det, så får du ikke lov å bruke avatarer lenger, så du bør fjerne den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå