MBarne Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Har en Audi 100 2,3 og skal installere annlegg i den. Kastet ut de gamle originale høytalerne i hattehylla og der var det 5 ledninger i hvert hull viss jeg husker rett.. satt i noen 6x9 der og fant ut at de 2 ledningene i den tykke kabelen skulle brukes på dem. Mitt neste problem er når jeg skal sette i sub og forsterker. Hvilke ledninger bruker jeg da? Har ikke peiling skjønner dere, ble bare veldig forvirret at alle de ledningene Leverte forresten bilen min inn i dag bare for å sjekke hva som måtte gjøres og pris på dette. Hele eksosannlegget måtte byttes (inkluderte den steindyre katalysatoren) og dette ville komme på 10 000,-. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 lol... ja, skal du gjøre det på merkeverksted, så koster det mye... Svendsen lager eksos til deg, og kat har de på biltema, til under tusenlappen... Du må legge ny strømkabel og jording til forsterker, og nye høyttalerkabler fra forsterker til sub... også må du ha signalkabel fra spiller til forsterker... Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Det var svendsen-eksos faktisk! Men da må jeg vel dra opp hele hattehylla! vil ikke ha ledninger hengende igjenom bilen liksom!? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nei, du legger ledningene på hver side av bilen, under tappe.... ikke legg signalkabelen og strømkabelen på samme side... Når jeg sier strømledning, så mener jeg en som er så tykk som pekefingeren din Men det høres ut som du kanskje burde få hjelp til dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå