Pug Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 Noen som kan anbefale noe bra "party" musikk? Trance? Dance? Liknende? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 tatu - not gonna get us Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 Fastball - The way Puff Daddy - I'll be missing you 666 - Supa-Dupa-Fly Dj Liquid - Final Fantasy.mp3 Dj Jean - Lift Me Up (Barthezz Rmx) Green Day - bsdket chase alex Roseen - Bobby Brown Cumbawamba - Tubthumping [bloodhound Gang] - Fire Water Burn Seal - Kiss from a rose Ann Lee - 2 Times Antiloop - In my mind Hampenberg - Duck Toy Nelly DjAgee_REMIX-Ride With Me DJ Gee - The Dolphin DJ Hayes - Trancegasim 2(feat. Paul Van Dyke, Pablo Gargano, Underworld, Orbital, Klubbheads Alice DeeJay - Back In My Life Gina G - O a just a little bit Queen - We are the champions Di-mico - Number One DJ Jurgen - Better of Alone Cecilia Vennersten - Det vackraste 80's) Jennifer Heart_____Hey Micky Tidy Girls - 09 - Funkadory - Good Times (Andy Farley Remix) Stanley Brothers - Big Tidy Fr David - Words words don`t come easy Green Day!!s Bonnie Tyler - Bitter blue J&R Project - Keep it up Gigi D'AgostinoGigi d'Agostino - Elisir Touch & Go - Would you (radio edit)¨ Inner Circle - Games people play Gigi Dagostino - Another Way Estima - Hitmans Paradise In_Kommer_Far Carillon (Gigi D'Agostino Rmx) Tarkan - Simarik J&R Project - Keep it up (DJ Jean Remix) Barcode Brothers - Live 2 love Yatta The Carburetors - burning rubber Di-mico - Number One DJ Sammy & Yanou_ Heaven Barthezz - On The Move oj_-_jeg_hater_ari_behn Offspring - The Kids Aren`t Alright Norsk - The Stovel Dance Piste 12 Carillon Barcode Brothers Die 4 U Barcode Brothers - Flute Beach Boys - I Get Around. beach boys - the lion sleeps tonight Bambee - Bam bam Aqua - Dr. Jones Gigi D'Agostino - You Spin Me Around(Extended Mix) DJ Mango - Eurodancer Corbin - Woman next door DJ Jurgen - Better of Alone.mp3 Die Roten Rosen - Auld Lang Syne Jewel - I'm Leaving On a Jet Plane.mp3 Central Seven - Missing Scooter - I'm Raving Technoheads - I Wanna Be A Hippy Linkin_Park - Crawling Inner Circle - Bad Boys The Dubliners - 12 - Monto Henry Valentino und Uschi - Im Wagen vor mir. Alice deejay - Will I ever fall in love Rahzel_-_Freestyle_Beatbox_Session (lyder meg kjeften) Sash! - ecuador Seour Plus - Domminique ugress_-_loungemeister Alice Deejay - I can see Zombie Nation - Kernkraft 400 Sonicdriver - In Your Arms Tonight The Monkees - Hey Hey We're The Monkeys ATC - Around The World Teenage Mutant Hero Turtles David Allen Coe - Who Likes A Nigger Billy Joel - We Didn't Start the Fire Floorfilla - Anthem #5 Dire Straits - Walk Of Life Dire Straits - Money for nothing David Allen Coe - The Rodeo Song De Lyckliga Kompisarna - Scania-Hjon Tidy Girls Ayumi_Hamasaki_-_Fly_high_(Voodoo_and_Serano_Remix) Ulf Lundell - Öppna landskap Mad ' House - Like A Prayer The_Matrix_Soundtrack-01_-_Rock_Is_Dead_-_Marilyn_Manson Aquagen - Strings of Harmony Captain Jack & Gipsy Kings - Get up POD-Youth Of The Nation DJ Mike O - 2unlimited megamix Cornelis Vreeswijk - Brev Från Kolonien DJ Quicksilver - Bellissima [Radio Edit] Chris Rea - The Road To Hell Atomic Kitten - The Tide Is High (Lasgo Remix) DJ Mangoo-Screw me Kosmonova - Raumpatroulle ELO - Calling America She moves (la la la) - Oscar Salguero club edit - Moby Vi er alle innvandrere diryx.it Toto - Africa BARTHEZZ - Infected (break beat remix by mcdj) gigi_d_agostino_-_amorelettronico__dj_sthrobo_vocal_rmx-idc DJ Mangoo - Inside You (Part 2) It's A Fine Day (Radio Edit) 11-floorfilla-le_delire DJ Mangoo - The Jerk (1) DJ Mangoo - human rights Dj Mangoo Goodbye (eurodance mix) Words 2002 - Club Candy gasolin - Spillemand Five+Queen - We Will Rock U lillebjørn nilsen - Bysommer Drop The Bass__Ole Van Dansk R Words 2002 - Axxis Feat. Mady the magic friend blink 182 - seasons in the sun J&R project- Keep it up Jag Vill Vara Din Margareta Feels like heaven (Rocco Remix Hit the Road Jack Motorhead - Ace of Spades Starsplash- Wonderful_days Seven Dwarfs Fat Music Vol. 3 - Track 07 Rex Gildo - Fiesta Mexicana Johnny Rebel - Stand up and be count Starsplash___-ApiPe_-_-_Free_(club_mix) Edit: er alt mulig musikk som kan høres på når man er på fest/party. stille rolig etc. Edit2: legger til David Ball - Jukebox Junkie <- spørs om man er raggare liksom. men er i min liste hvertfall Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun Lenke til kommentar
Laka Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 Krishell: Copy&Past ? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 tatu - not gonna get us Get over it... Syns du har mast om den sangen en god stund nå venomzorg. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 LasseAndreK: skrev alt selv Neida. men jeg har en liste som jeg skriver opp sanger jeg liker på. Alle vet åssen det er når man ikke har noe høre på, bare åpner txt fila og velger meg en Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 tatu - not gonna get us Get over it... Syns du har mast om den sangen en god stund nå venomzorg. Han liker nok bare lesber :wink: Mvh,Stian Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 Leste ikke gjennom den lista der, men Daddy Cool må man ha med seg! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 tatu, er ikke det den der russiske gruppa med de to lesbene ? Forferdelig musikksmak venomzorg :wink: Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 tATu er nok bare fabrikerte lesber... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 Er man full nok går "happytai - yatta" med .annbefalles på/i det sterkeste Lenke til kommentar
vegge Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 Hvor skal denne musikken brukes? Southside Spinner - Luvstruck må vel kunne gå under kategorien trance/dance..? Men kanskje ikke den jeg ville valgt på en privat fest.. Björn Rosenström - Het (remix) Kent - Musik Non Stop Atomic Kitten - The Tide Is High (Groove Brother remix) Ellers har jeg en genial tråd som sikkert faller i smak; nemlig Partysanger? Her er ellers noen(!) av sangene jeg for tiden har i playlista mi.. (musikksmak er en subjektiv sak, men bare klag hvis dere vil) Audioslave - Light My Way Christina Millian - When You Look At Me CK And Supreme Dream Team - Dreamer Creed - One Last Breath Eagles - Hotel California Eminem - Lose Yourself Kent - FF Madhouse - Like A Prayer Mya - Ghetto Superstar Pearl Jam - You Are Puddle of Mudd - She Fucking Hates Me Queens Of The Stone Age - No One Knows Robbie Williams - Feel Sentenced - The Luxury of a Grave Shania Twain - I'm Gonna Getcha Good (country version) Smashmouth - Allstar Sugababes - Stronger Sum 41 - Still Waiting The Sounds - Living in America Rage Against The Machine - Renegades of Fun Stage Dolls - Hard To Say Goodbye Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 tatu - not gonna get us håper at du kødder hva med nye Asian Dub Foundation? (kommer 3.februar tror jeg) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 Røyksopp? Kruder&Dorfmeister? Kanskje best på nach, dog. Akkurat røyksopp gjør meg til en love-machine, party-machine, drinkning-machine eller hva forholdene måtte tilsi. bfisk Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2003 Kruder&Dorfmeister? det er jo ren natta-flyt, deilig musikk disse gutta har laget. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 hvis du er ute etter orntli partymusikk så laster du ned MAX B GRANT - "hey DJ" , Vitamin T feat. Sam - "in the name of love" og Snap - "Rhythm is a dancer 2002 (CJ Club mix)"!!they all rule the world of trance! Tomzern Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Et lite sidespor kanskje, men det går en sang/video hvor det er en gjeng nydelige damer som spiller volleyball mens det sitter en fyr og ser på. Nydelige damer som sagt men jeg synes også sangen er kul, noen som vet hva den heter, evt. gruppe/artist? Lenke til kommentar
Cool Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Et lite sidespor kanskje, men det går en sang/video hvor det er en gjeng nydelige damer som spiller volleyball mens det sitter en fyr og ser på. Nydelige damer som sagt men jeg synes også sangen er kul, noen som vet hva den heter, evt. gruppe/artist? Sangen heter It just wont do, er ikke sikker på hvilken gruppe det er. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 tatu - not gonna get us er faktisk en rå partysang.. spessielt på russisk vil også på det varmeste anbefale "dj panda - telescope" den er RÅÅÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå