TheNarsissist Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei jeg har en Psp fra usa vist jeg kjøper meg en tråløs router og kobler til hjemme kan jeg da spiller online og bruke internett på Psp'n?? Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ser ikke hvorfor dette ikke skal kunne fungere, internettet er ikk laget på noen slags måte her i Norge en i USA. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ser ikke hvorfor dette ikke skal kunne fungere, internettet er ikk laget på noen slags måte her i Norge en i USA. Ok så da er det bare og kjpe en sån tråløs router Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Stakkars deg om du ødelegger internett i Norge.. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Stakkars deg om du ødelegger internett i Norge.. haha Jeg ser at jeg har skrevet litt feil der oppe, men han forsto altså "the message" av posten min Mente der oppe at internetten i norge er ikke så veldig forskjellige fra internetten i USA det er jo ikke akkurat laget på noe annet vis Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er dere sinnsyk? Det blir jo fjerntakst på intarweben hans! Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er dere sinnsyk? Det blir jo fjerntakst på intarweben hans! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå