dioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) det kan hente Samojed er inne på noe der.. Men etter min mening så er ps3 meget rolig hvis du har den på et godt ventilert sted og ikke gjemmer den bort inni en tvbenk med med 2 mm klaring mellom veggen og lufteuttak(!) (Som jeg har sett flere gjort, forså og klage på viftestøy) Endret 19. oktober 2007 av dioX Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er dette god nok plass for maskinen, eller blir det litt trangt? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er dette god nok plass for maskinen, eller blir det litt trangt? Holder i massevis, min står mye trangere. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er dette god nok plass for maskinen, eller blir det litt trangt? Holder i massevis, min står mye trangere. Og din bråker ikke? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Husk at det er totalt subjektivt om hans maskin bråker eller ikke. Kan godt hende at den bråker mer enn din siden den står trangere, men brukeren kan godt si at han ikke synes den bråker i hele tatt. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Min har bedere plass og står i et rom med 20-23 grader, og den skrur seg opp til nivå3 på under 20min med og bare ha stått på uten og være i bruk. og den skrur seg aldri ned i gjenn Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå blei jeg litt optimistisk igjen her. I går når den bråkte som verst (klokka var da ca. 0030), slo jeg av alle ovnene i hybelen og åpnet vinduene. Jeg syntes det var merkelig at den bråkte sånn, for den blåste nærmest kaldluft. Så gikk jeg å la meg i senga (jeg har bare sove-alkove, så jeg hørte den godt). På et tidspunkt der så gikk vifta kraftig ned igjen, og jeg kunne bare høre et svakt sus fra den. , og da fikk jeg sove helt fint. På mobiltelefonen min (ligger rett ved siden av PS3 på gulvet) står det at det var 16 grader her inne når jeg sto opp.(kl. 0930). Har ikke varme i gulvet. Nå har jeg lukket vinduene igjen, og venter på at temperaturen skal stige. Jeg kan enda bare høre et svakt sus her jeg sitter ca 2 meter unna. Har jo slått på datamskinen, og den lager høyere lyd enn PS3 nå. Er ikke tilkoblet PSN, og sixaxis er avslått. Merk at temperaturene nok ikke er riktige, siden det bare er en mobiltelefon. Kl. 1000. Temperaturen viser 17 grader, ingen økning i vifta Kl. 1010. Temperaturen viser 18 grader, ingen økning i vifta kl. 1025. Temperaturen viser 19 grader, ingen økning i vifta kl. 1030. Temperaturen viser 18 grader (?), nå kom det en økning, men det er enda bare et svakt sus, ikke det høyeste nivået. Dette skjedde akkurat når jeg slo på kontrolleren. Er fremdeles ikke tilkoblet PSN. Kl. 1033. Temperaturen viser 19 grader igjen, vifta gikk tilbake et hakk igjen. Burde egentlig bli glad nå, men den gjorde det samme igår før jeg åpnet vinduene. Et par minutter etterpå gikk den opp til det høyeste nivået. kl. 1036. Temperaturen viser 19 grader, nå er den på det nivået jeg mener den er for høy. Tror dette er nivå 4. Tror ikke den kommer til å gå ned igjen, med mindre jeg åpner vinduene. Jeg slår av sixaxis. Ikke PSN. kl. 1052. Temperaturen viser 19 grader. Jo den gikk faktisk ned et hakk igjen, muligens til og med 2 Kl. 1117. Temperaturen viser 19 grader. Jeg har vært ute en tur men den har nå gått opp igjen til nivå 3 (?) Kl. 1130. Logget meg på PSN, og den gikk da opp til nivå 4. Hører den bra nå, høyere enn datamskinen. Logger fra PSN og slår av sixaxis. Kl. 1200. Temperaturen viser 20 grader. Fremdeles nivå 4. Slår av panelovnen, og tar meg en tur ut. Kl. 1300. Vet ikke hva temperaturen er nå, for jeg hadde tlf. med meg til byen. Men viftenivået er såvidt hørbart nå. Tydelig at støynivået har noe å gjøre med rom-temperatur i alle fall. Logger meg på og viftenivået går opp et hakk, men er på ingen måte plagsomt. Kl. 1310. Ned til nivå 2 (eller 1?) igjen. Logger meg på og spiller litt Tiger Woods, og vifta går opp til det høyeste. Nivå 4. Slår av spillet 1330, men er fremdeles på PSN og Sixaxis er på. Kl. 1350. Tydeligvis har den gått ned til nivå 3, for når jeg beveger meg bort til spill-kategorien går den opp ett lite hakk. Det er veldig vanskelig å høre forskjell mellom 3 og 4. Jeg logger meg av og slår av sixaxis. Temperaturen er grei i rommet nå, på tlf'en står det 21 grader. Kl. 1500. Den går ikke ned noen hakk, og det er egentlig ganske varmt her inne. Tlf'en viser 22 grader. Så jeg åpner vinduet, og skrur panelovnen ned til 20 grader. Kl. 1510. nå gikk den ned til nivå 1 eller 2 tele fonen viser 21 grader. må vel avslutte denne testen nå.. Konklusjonen er vel at min PS3 er veldig følsom for inntemperatur. Den virker å stå konstant i nivå 3-4 ved temperaturer over 20 grader. Så jeg vil be andre om å prøve samme testen. Jeg kan allerede se det for meg. SONY EN MILJØVENNLIG MASKIN. :!: Det er faktisk veldig sant. Fo hver grad vi senker innetemperaturen i alle bygg her i Norge, kan vi spare et gasskraftverk. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Husk at det er totalt subjektivt om hans maskin bråker eller ikke. Kan godt hende at den bråker mer enn din siden den står trangere, men brukeren kan godt si at han ikke synes den bråker i hele tatt. Jeg vet at det er subjektivt, men det er jo greit å høre hva han selv synes. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Husk at det er totalt subjektivt om hans maskin bråker eller ikke. Kan godt hende at den bråker mer enn din siden den står trangere, men brukeren kan godt si at han ikke synes den bråker i hele tatt. Jeg vet at det er subjektivt, men det er jo greit å høre hva han selv synes. Har du fått tilbake maskinen allerede Firetrucken? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Neida, det har jeg ikke. Jeg bare lurte på om bråkingen kunne kanskje i mitt tilfelle kunne skyldes trang plass. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 nå syns jeg en 5-6 stykk bør ta en sjikkelig test med desibel måler.. noen her som har det?? er det dyrt i innkjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå