Gå til innhold

Ny bærbar til frøken...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 timer batteritid, syntes selv dte var lite jeg. Men man kan jo ikke få alt...

Spørsmål, da jeg i mine yngre dager bestilte pc fra dell fikk jeg med xp, det var da xp som kun funka på den maskinen (eller dell maskiner) osv..

Dell skriver nå på alle pc'ene at man får med "ekte windows vista". vil det da si at man får med Orginal Vista på cd, eller "dell vista"?

Lenke til kommentar
4 timer batteritid, syntes selv dte var lite jeg. Men man kan jo ikke få alt...

Spørsmål, da jeg i mine yngre dager bestilte pc fra dell fikk jeg med xp, det var da xp som kun funka på den maskinen (eller dell maskiner) osv..

Dell skriver nå på alle pc'ene at man får med "ekte windows vista". vil det da si at man får med Orginal Vista på cd, eller "dell vista"?

Normalt får du ikke med Vista CD, men for 69kr? så kan du få med CD-en. Dette er en helt normal Vista oem cd.

Lenke til kommentar

dvs at du får med dell vista på cd. altså recovery.fant en gang en lenovo/ibm som hadde 15 timers batterlevetid.

4 timer batteritid, syntes selv dte var lite jeg. Men man kan jo ikke få alt...Spørsmål, da jeg i mine yngre dager bestilte pc fra dell fikk jeg med xp, det var da xp som kun funka på den maskinen (eller dell maskiner) osv..Dell skriver nå på alle pc'ene at man får med "ekte windows vista". vil det da si at man får med Orginal Vista på cd, eller "dell vista"?
Normalt får du ikke med Vista CD, men for 69kr? så kan du få med CD-en. Dette er en helt normal Vista oem cd.
tviler på det. det står recovery cd på dell's sider. recovery er fra pc produsenten, moddet versjon som inneholder deres programmer og instillinger osv osv. Endret av seidon
Lenke til kommentar

den funker på alle dell PC-er. Men ikke en Siemens f.eks. Da kommer det opp at du ikke h ar aktivert windows og du har 30dager igjen.

trodde også at på den windows CD-en som følger med at det kan være mye gratis prøveversjoner av noen programmer og litt forskjellig annet.

Endret av seidon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...