seidon Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) eneste pluss med 1330m er noen fordeler og at den er ultraportabel. så de hadde tatt vekk 14''en. blir 15'' da. Endret 17. oktober 2007 av seidon Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 4 timer batteritid, syntes selv dte var lite jeg. Men man kan jo ikke få alt... Spørsmål, da jeg i mine yngre dager bestilte pc fra dell fikk jeg med xp, det var da xp som kun funka på den maskinen (eller dell maskiner) osv.. Dell skriver nå på alle pc'ene at man får med "ekte windows vista". vil det da si at man får med Orginal Vista på cd, eller "dell vista"? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....53&cid=5417 God 8-10k Laptop Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 4 timer batteritid, syntes selv dte var lite jeg. Men man kan jo ikke få alt... Spørsmål, da jeg i mine yngre dager bestilte pc fra dell fikk jeg med xp, det var da xp som kun funka på den maskinen (eller dell maskiner) osv.. Dell skriver nå på alle pc'ene at man får med "ekte windows vista". vil det da si at man får med Orginal Vista på cd, eller "dell vista"? Normalt får du ikke med Vista CD, men for 69kr? så kan du få med CD-en. Dette er en helt normal Vista oem cd. Lenke til kommentar
seidon Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) dvs at du får med dell vista på cd. altså recovery.fant en gang en lenovo/ibm som hadde 15 timers batterlevetid. 4 timer batteritid, syntes selv dte var lite jeg. Men man kan jo ikke få alt...Spørsmål, da jeg i mine yngre dager bestilte pc fra dell fikk jeg med xp, det var da xp som kun funka på den maskinen (eller dell maskiner) osv..Dell skriver nå på alle pc'ene at man får med "ekte windows vista". vil det da si at man får med Orginal Vista på cd, eller "dell vista"?Normalt får du ikke med Vista CD, men for 69kr? så kan du få med CD-en. Dette er en helt normal Vista oem cd.tviler på det. det står recovery cd på dell's sider. recovery er fra pc produsenten, moddet versjon som inneholder deres programmer og instillinger osv osv. Endret 17. oktober 2007 av seidon Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hmm, min XP cd som jeg fikk av Dell, er laget av de og ikke av microsoft, men ekstra programmene ligger på en cd utenom. Kan godt hende at de har forandret det siden jeg kjøpte PC-en min for et og et halvt år siden. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 mao. jeg får en "custom" vista med masse dell dritt å sånn i tillegg, Og prøver jeg å reinstallerer vista med CD-en jeg får med så er det det samme? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vis det er slik som de har hatt det før så får du en ren vista install når du reinstallerer. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ok, bunn i grunn. Jeg får med Vista, orginal i den forstand, men den funker kun på Dell PC-er (eller kun denne?) Lenke til kommentar
seidon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) den funker på alle dell PC-er. Men ikke en Siemens f.eks. Da kommer det opp at du ikke h ar aktivert windows og du har 30dager igjen. trodde også at på den windows CD-en som følger med at det kan være mye gratis prøveversjoner av noen programmer og litt forskjellig annet. Endret 18. oktober 2007 av seidon Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Til den prisen kommer du langt nokk hvis du kikker deg lit rundt om kring. Vi står i fare for å gå off topic her nå, men jeg lurer litt på hvor du da evt. skulle finne slike priser? -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå