Footy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) I desebmer fyller dama år og det er jul. Jeg har tenkt å trå til med en skikkelig bærbar pc. Hun er stundent og skal først og fremst brukes til det, men noe spilling og film blir det nok også.. Da jeg aldri har eid en bærbar eller kjøpt en,så har jeg veldig liten kunnskap generelt på området. Men strenge krav jeg setter til maskinen er batteritid og stabilitet... Tenkte å legge meg på en pris mellom 8-10.000.. dette kan variere både opp og ned Så om noen hadde hatt noen tips her så hadde det vært kjempeflott kom gjerne med flere tips, står det mellom 2 maskiner kommer jeg nok til å gå på utseende da det første hun tenker på er utseende.. takk takk Edit: dette er kanskje feil kategori, så har laget ny post.. Nye posten kan finnes her... Endret 17. oktober 2007 av Footy Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mac er veldig bra utseendemessig, men du kan ikke spille spill på den Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 jo jeg tenkte på Mac, hun har nevnt de og at hun syntes de er kule. Men hvordan blir det å gå over til mac for en som ikke har så peil på data og er veldig vant til windows? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det holder lenge med én tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg