BigJaffa Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Eg ser etter eit hjulbuesett til min golf 2 gl -91mod, fant nokon på Norsk bilssenter men dei kosta nesten 1k spenn. Finnest det nokon som har hjulbuesett litt billigere? Trenger noko til å sjule alle bulkene på hjulbuen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 HoVWAudi har til 355,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Pass på å fjerne ev. rust og legge på godt med rustbeskyttelse eller fett før du setter det på. Rusten har lett for å formere seg i hulrom! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 HoVWAudi har til 355,- Må eg betale noko toll eller mva på dette når det kommer til Noreg? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er ikke toll på bildeler, men du må betale merverdiavgift. Altså: (Varens verdi + frakt) + 25% Eller du kan gå på høgger'n og finnet ett G60- eller GTI-skjermbuekit, G60 er tøffere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå