compesce mentem Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei.. Har lenge vært på jakt etter en Toyota supra (1993-1996). Men det har hvert i lengre tider problemer men å få reggistrert supra`er som kommer fra japan paga Tuv pappirer. Men så kom min far til å nevne import fra USA var litt dyrere men er det mulig å få reggistrert en supra som kommer fra der? Får også rattet på rette siden så det er vel vært de ekstra kronene. Takk for alle innleg og håpper på gode nyheter .. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er ingen ekspert på Supra, men dersom den ikke er typegodkjent i Norge så tror jeg ikke det er enklere å hente den i fra USA enn i fra Japan. Lenke til kommentar
Harry_Bosch Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Om det ikke er enklere å importere fra USA enn fra Japan, så det i alle fall enklere kjøre en USA-bil enn en Japan-bil. Japan-bilen har jo rattet på feil side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Da blir valget enkelt: Enten sitte på feil side, eller få speedometer i miles. Hvorfor ikke ta en fra England, så får man begge deler :!: Slik kursen på USD er nå, er det i det minste rimeligere enn noengang å importere bil fra USA. Problemet er at avgiftene kommer på til slutt uansett, og DA blir det dyrt. Endret 18. oktober 2007 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er vel bare registreringsnekt på jdm-biler, altså biler bygget for det japanske markedet. Så en amerikansk supra skulle vel være like enkelt/vanskelig å importere som en 1983 malibu stasjonsvogn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå