xersess Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 HEI! formaterte nettopp pc-en og alt så ut il å fungere, så eg instalerte alle drivere og sånt. etter å ha instalert skjermkort driveren(fra www.nvidia.com) skulle eg slå av og på pc-en. men pc-en gjekk ikkje på, pga manglende eller "corrupt" system32\DRIVERS\pci.sys. så får eg melding om at eg kan putte inn orginal cd og trykke r for å reparere. har selfølgelig prøvd å stappe xp instelasjons cd-en inn igjen å reparere, men ingenting skjer.... er usikker på om det er nvidia driveren som har manglet ein fil, pga DHT error eller nokke, eller om det er nokke som er gått galt under formateringen av PC-en. kva kan eg gjere for å få dette fiksa? eit dorlig bilde av deler av meldingen eg får, om nokken har hatt den før? treng svar fort som mulig, takk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 no fikset det seg, naar eg forst er paa traaden min, kan noen fortelle meg korleis eg skifter til norskt tastatur Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kontrollpanel->Innstillinger for region og språk. Velg arkfanen 'Språk'-> Detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå