thunstad Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har bestilt meg Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort og lurte på hvilke drivere jeg må legge inn? Har tidligere hatt VIA og INTEL hovedkort og der måtte man legge inn VIA4in4 og INF drivere, men jeg er litt usikker på hvilke drivere man bør legge inn til mitt nye hovedkort. På forhånd takk. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 bruker de som følgte med kortet jeg. går så det griner Lenke til kommentar
PlexIcon Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Du må legge inn nforce chipset-driverne. Finner blant annet de på www.nvidia.com Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Bruk de som følger med plata, de er faktisk nyere enn driverene på Nvidia sin hjemmeside pr idag Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Det står noe på NVIDIA sin side om at de driverene man kan laste ned der krever SP1 hvis man kjører XP? Stemmer dette? Lenke til kommentar
rr79 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Tror sp1 må være inne for å få støtte for usb 2.0 med asus sine drivere. Ville lagt inn de nyeste driverne fra asus siden du der har støtte for 3com nettverkskortet som er innebygd på hovedkortet. Tror egentlig det var det eneste som var forskjellig med de 2 driverpakkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå