parleur Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har kjøpt en scooter for ikke lenge siden og i nedoverbakken kjører jeg i 75!! og i en rett strekning har den ikke problem med å kjøre 65. Plomba er på og den er ikke trimma, den har vært på verksted da jeg sa at den går for sakte. Hva har dem gjort med den ? Veldig rart fordi plomba er på. Jeg kjører til og med forbi andre scootere på veien, kansje det er ulovlig?? Lenke til kommentar
cosmos-blau Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 nja... vist scooteren er helt orginal kan ikke politiet si noe på d, men vist den er trimming på eller noe sånt so er du skikkelig pult... jeg kjørte uten skilt og lappen med en Derbi Black edition på veien med masse trimming og måtte betale 500 kr i bot:/ men d kan jo hende at dei har justert på olje blanding og turtal. gjorde d med en Honda MTX og den gjikk fra 50 - 70 etter jeg gjorde d. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Førerkort/vognkort sier vell at det er MAX 45 km/t ? Du bare helt enkelt sa at den gikk for sakte? Hvor mye betalte du til dem? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hei! Er scooteren helt ny? Kan godt hende at de har tatt ut sperreskiven som sitter i variatoren. Forresten, hva slags scooter er det snakk om? Endret 18. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 nja... vist scooteren er helt orginal kan ikke politiet si noe på d, men vist den er trimming på eller noe sånt so er du skikkelig pult... jeg kjørte uten skilt og lappen med en Derbi Black edition på veien med masse trimming og måtte betale 500 kr i bot:/men d kan jo hende at dei har justert på olje blanding og turtal. gjorde d med en Honda MTX og den gjikk fra 50 - 70 etter jeg gjorde d. ja jøss at oljeblandinga har så mye og si.. fikk du bare 500 i bor for: trimma moped, uten skilt og uten lappen? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 maks 45kmt, ditt ansvar at den skal gå 45 tror jeg. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 off topic, men 60 er ikke "Hvorfor går den så fort ?" Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan ikke skjønne noe annet enn at de fjernet variatorsperren el. siden du sa den gikk for sakte. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Takker for svar! Den er kjøpt på Smartclub og ett ukjent merke med "Made in China" Jeg har skrudd litt på forgassern osv og den går opp mot 65 på en rett strekning. 45Km/h er svært sakte og jeg kjører forbi de andre scooterne, selvom jeg må ligge litt lavt når det er politi osv, men det er vanskelig for dem å måle hastigheten. En grunn til at den kjører så er at kansje fordi jeg er så lett og liten? :!: hehe Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den ser ikke tilfeldigvis nesten helt lik ut som classic gjør? http://www.fastpower.se/50cc_classic2.html En i klassen har en slik, han sier at han har sin oppe i 60.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Husk at speedometeret ditt ikke er helt nøyaktig, og jeg antar "Made in China"-vare ikke er helt 100% heller. Hehe... Så det er nok sannsynlig at du ligger nærmere 45 km/h enn du tror! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Husk at speedometeret ditt ikke er helt nøyaktig, og jeg antar "Made in China"-vare ikke er helt 100% heller. Hehe...Så det er nok sannsynlig at du ligger nærmere 45 km/h enn du tror! Er så lei fjortisser som går rundt og skryter av at peden dems gjør 55 km/t, i medvind og med kjøttkake foran på styret... Og når man prøver og forklare ordet feilmargin, så finnes det ikke i dems vokubelar... Peden går ikke i mer en 45km/t +- face it Endret 20. oktober 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 når han kjører forbi andre mopeder så betyr det at det kansje ikke er så mye feilmargin på speedoen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 når han kjører forbi andre mopeder så betyr det at det kansje ikke er så mye feilmargin på speedoen. snakker generelt Lenke til kommentar
parleur Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Husk at speedometeret ditt ikke er helt nøyaktig, og jeg antar "Made in China"-vare ikke er helt 100% heller. Hehe...Så det er nok sannsynlig at du ligger nærmere 45 km/h enn du tror! Er så lei fjortisser som går rundt og skryter av at peden dems gjør 55 km/t, i medvind og med kjøttkake foran på styret... Og når man prøver og forklare ordet feilmargin, så finnes det ikke i dems vokubelar... Peden går ikke i mer en 45km/t +- face it Er litt usaklig å nevne dette når dette ikke inngikk i spørsmålet. Lite useriøst, det var faktisk ett spørsmål mopeden går faktisk fortere i 45km/t det har jeg fått bekreftet so face it. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Uansett om mopeden ble levert orginalt med en toppfart på 60km\t, eller verkstedet har trimmet den, så er det ditt problem og ditt ansvar å få den til å gå dårligere (altså 45\km\t). Hvis ikke kan du risikere heftige bøter om du blir stoppa. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 nja... vist scooteren er helt orginal kan ikke politiet si noe på d, men vist den er trimming på eller noe sånt so er du skikkelig pult. WRONG!! Det er førerens og eierens ansvar at scooteren ikke går raskere enn lovlig... Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 ^^ Captain Obvious to the rescue Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 ^^ Captain Obvious to the rescue Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvor fort den kjører i nedoverbakke har jo ingenting og si. 4-hjulingen min skalvære sperra på 70 men går 85 i nedoverbakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå