Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvorfor går den så fort ?

parleur

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en scooter for ikke lenge siden og i nedoverbakken kjører jeg i 75!! og i en rett strekning har den ikke problem med å kjøre 65. Plomba er på og den er ikke trimma, den har vært på verksted da jeg sa at den går for sakte. Hva har dem gjort med den ? Veldig rart fordi plomba er på. Jeg kjører til og med forbi andre scootere på veien, kansje det er ulovlig?? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja... vist scooteren er helt orginal kan ikke politiet si noe på d, men vist den er trimming på eller noe sånt so er du skikkelig pult... jeg kjørte uten skilt og lappen med en Derbi Black edition på veien med masse trimming og måtte betale 500 kr i bot:/

men d kan jo hende at dei har justert på olje blanding og turtal. gjorde d med en Honda MTX og den gjikk fra 50 - 70 etter jeg gjorde d.

Lenke til kommentar
nja... vist scooteren er helt orginal kan ikke politiet si noe på d, men vist den er trimming på eller noe sånt so er du skikkelig pult... jeg kjørte uten skilt og lappen med en Derbi Black edition på veien med masse trimming og måtte betale 500 kr i bot:/

men d kan jo hende at dei har justert på olje blanding og turtal. gjorde d med en Honda MTX og den gjikk fra 50 - 70 etter jeg gjorde d.

ja jøss at oljeblandinga har så mye og si..

fikk du bare 500 i bor for: trimma moped, uten skilt og uten lappen?

Lenke til kommentar

Takker for svar! :cool: Den er kjøpt på Smartclub og ett ukjent merke med "Made in China" Jeg har skrudd litt på forgassern osv og den går opp mot 65 på en rett strekning. 45Km/h er svært sakte og jeg kjører forbi de andre scooterne, selvom jeg må ligge litt lavt når det er politi osv, men det er vanskelig for dem å måle hastigheten. En grunn til at den kjører så er at kansje fordi jeg er så lett og liten? :!: hehe

Lenke til kommentar
Husk at speedometeret ditt ikke er helt nøyaktig, og jeg antar "Made in China"-vare ikke er helt 100% heller. Hehe...

Så det er nok sannsynlig at du ligger nærmere 45 km/h enn du tror!

Er så lei fjortisser som går rundt og skryter av at peden dems gjør 55 km/t, i medvind og med kjøttkake foran på styret... Og når man prøver og forklare ordet feilmargin, så finnes det ikke i dems vokubelar...

Peden går ikke i mer en 45km/t +- face it

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Husk at speedometeret ditt ikke er helt nøyaktig, og jeg antar "Made in China"-vare ikke er helt 100% heller. Hehe...

Så det er nok sannsynlig at du ligger nærmere 45 km/h enn du tror!

Er så lei fjortisser som går rundt og skryter av at peden dems gjør 55 km/t, i medvind og med kjøttkake foran på styret... Og når man prøver og forklare ordet feilmargin, så finnes det ikke i dems vokubelar...

Peden går ikke i mer en 45km/t +- face it

Er litt usaklig å nevne dette når dette ikke inngikk i spørsmålet. Lite useriøst, det var faktisk ett spørsmål mopeden går faktisk fortere i 45km/t det har jeg fått bekreftet so face it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...