|XP| Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har akkuratt kjøpt en billion Broadband firewall gatewayrouter ! står at jeg skal skrive http://192.168.1.254/ for og konfigurere den! har gjort det en gang! og det funka! men så endra jeg mac adressen på routeren når jeg confa den! og etter det så funker ikke http://192.168.1.254/ hva skla jeg gjøre ??? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Prøvd med factory reset? Hvordan du gjør det står forklart i brukerhåndboka og/eller på nettsiden til produsenten. Hvorfor bytta du egentlig MAC-adressen? Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Kan du i det hele tatt forandre MAC adressa da, trudde liksom at den ikke skulle være byttbar........ :o If someting is hard doing, then it is not worth doing it... _ Lenke til kommentar
|XP| Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Fins ikke en annen måte og sette tilbake factory settings på a?? uten og bruke web! må vell være en annen måte og konfigurere routern på ? Lenke til kommentar
Kurthelg Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei Det må da finnes en reset knapp på ruteren!! står gjerne på baksiden!! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Var en kjapp tur innom billion.com, og det ser til at det kun er mulig å resette enheten via webgrensesnittet... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 På min Unex-router er det en reset-knapp, men jeg kan også resette ved å kortslutte to pinner på en com-port (tror jeg det er). Sjekk manualen, det må da gå an å resette på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Er ikke alle routere som har reset-knapp eller andre reset-måter. Min 3Com router har f. eks ikke det, og kan kun resettes via webgrensesnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå