henky Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Noen som har en bra side som er relativt oppdatert på utgivelsesdatoer? føler at spaceworld sin er ganske gammel, og dagbladet sin stoler jeg ikke ehlt på. Endret 18. oktober 2007 av henky Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 eurogamer.net har også en grei en. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ehm, hallo? www.gamer.no er jo så og si oppdatert deluxe . Den og tothegame - men tothegame er ikke hva siden engang var.. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har en bra side som er relativt oppdatert på utgivelsesdatoer? føler at spaceworld sin er ganske gammel, og dagbladet sin stoler jeg ikke ehlt på. Føler de fleste nettsider har mye rykte datoer som sjeldent stemmer. Kom gjerne med spillene du lurer på dato så skal jeg legge dem ut her i morgen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Funker for å få en grei oversikt, men er naturligvis ikke 100% korrekt på noen spill, spesielt spill som ikke engang har fått noe lanseringsdato, men hvor folk da tipper vilt når de spillene kommer ut. Release Dates - PS3 Games Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bare litt OT: Noen som vet når The Orange Box kommer ut på PS3? har bare hørt "senere på året" Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bare litt OT: Noen som vet når The Orange Box kommer ut på PS3? har bare hørt "senere på året" Bør være ute i butikken om maks 2 måneder. Ifølge Orange Box delayed on PS3 så vil jeg nok adde til noen uker, bare for å være litt tvilende ang hva dem lover og sier. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Gamespot sin viser uke for uke i sin release liste, liker den jeg i alle fall. Men liker ikke tothegame sin i det hele tatt, aldri sett så mye feil når det gjelder datoer og spill som ikke er inne engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå