Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame og alkohol problemer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Har seg sånn at for nesten 5 månder siden så ble det slutt mellom meg og min daværende kjæreste..

Det ble liksom aldri slutt, så jeg snakka med henne og ville ha henne tilbake og fikk beskjed om at vi aldri kom til å bli sammen igjen.

Her så jeg verdens ende og tenkte jeg skulle gi opp, selv om jeg ikke klarte, for jeg elsker denna jenta og hun er min BESTE venn.

Da begynte drikkinga, første helg kom, flaska med 1.5liter HB på var på plass og litt blandevann.

For å ikke havne på pumping å gjøre noe dumt så tappa jeg av 0.5 liter + jeg hadde noe rester i en 0.5liter flaske som var utblanda og tok med meg blandevannet på festen.

Begynte på den utblanda flaska, drakk den opp, drakk litt rusbrus osv. og begynte å mixe litt på hb'en.

Drakk og drakk, får litt rein 40% av en kompis og drikker rett fra flaska (mer enn en shot for å si det sånn) og drikker opp resten av hben utblanda og en shot å to reint. Får litt cider å mad fish av kamerater og skal til å stikke på byn.

Får masse meldiger av eksen gjennom nå rett før vi stikker til byen, og ei jente på festen visste ikke hvor telefonen sin var og fikk låne min. Fant den, så satt vi oss på bussen til byen :)

Satt framme å prata med jenta på bussen mens alle andre satt bak å kødda, og kommer til byn og hun skal på en fest og jeg skal henge litt med kamerater :p

Går rundt i byen og plutslig får jeg melding av jenta om hun kan være med oss, greit for meg og hun er med frem til kvelden tar slutt. Senere sender hun msn adressa si på sms til meg og når jeg er komt hjem har hun allerede lagt meg til på facebook.

En pause på søndagen, og mandag stikker jeg til en kamerat i en annen by og drikkinga begynner der igjen, en ny halliter HB går ner og litt ekstra på siden.

Har ganske god kontakt med eksen på denne turen også.

En fridag på tirsdagen så kommer onsdagskveld, ut på byen igjen med siste 0.5liter av Hb'en.

Går fort ner, så plinger det inn melding på mobilen fra jenta ifra helgen om jeg er på byen og at vi må møtes osv.

Vi skal på samme utested så vi møttes i køen på vei inn og sto der å prata, var inne å dansa litt og gikk litt inn og ut og stikker ut for å kjøpe mat med en kamerat så får jeg melding om at hun skal hjem.

"Okeij" tenker jeg da, greit nok og skriver hade og snakkes til henne.

5 min etterpå kommer det en melding til der hun lurer på hva vi gjør nå :p

Svarer, får svar igjen om mer mas.

Svarer der også og får mer mas tilbake.

Tror jeg fikk 10-15 meldinger eller noe :)

Ut på fredagen igjen, og der tar jeg med eksen.

Gjett hvem som sender melding om hvor jeg er osv. og hvem som ser denne?

Joda, hun lurer da på hvem denne jenta er og blir litt småsjalu.

Svarer på sms'en og får flere meldinger av henne utover kvelden og eksen lurer på om hun liker meg :p

Så sender hun melding om jeg vil komme på fest på lørdagen, jeg svarer ja og når hun svarer ser eksen denne meldingen. Så sier hun: "Skal ikke du være med oss da :( ?" Det jeg hadde glemt å si til eksen var at en kamerat hadde sagt nei til å være med ut å finne på noe så derfor svarte jeg ja :p

Merker litt sjalusi og en litt småsint jente, så jeg sier at jeg vil jo aller helst være med henne med trodde ikke hun ville det når de ikke var med, men konne si jeg ikke kom.

Så ble det litt diskusjon og senere krangling når jeg tok opp at jeg elsket henne og ville være med henne.

Hun sa det aldri kom til å funke, og jeg ble sur å var frekk med henne når vi traff på vennene hennes og ble forbanna når hun var frekk tilbake med meg.

Så skulle hun hjem og jeg tilbudte meg og følle henne, men fikk et nei og at jeg skulle gå så fikk hun noen gloser før jeg snudde ryggen til og stakk.

Kom meg hjem og vurderte å ringe, eller sende en sms. Men tenkte at hun hadde mobilen av som vanlig om natten så var vell ingen vits.

Tidligere hadde hun sagt at jeg kunne gå på festen for hun gikk bare på et vorspiel med noen veninner istedenfor,

men jeg ville jo aller helst være med hun....

Så neste dag fikk jeg melding, om at kameraten min og dama hans kunne alikevell, men hun hadde sagt hun ikke kunne..

Så prøvde jeg å få henne med på det, men hun ville ikke. Så svarte jeg henne "Jeg går ihvertfall ikke alene med dem" så fikk jeg melding om hva jeg skulle i kveld da, og at jeg kunne bli med henne.

Tydlig at hun ikke ville jeg skulle gå på festen og jeg sa ja til å bli me.

På vorset gikk det bra, men så begynte den andre jenta å sende meldinger til meg og jeg fikk frekke kommentarer fra eksen.

Seffølgelig blir jeg sur når hun sitter sånn forann masse folk, men lar det ligge og sitter å snakker med en kamerat.

Så foreslår han og dama hans og stikke til damas hus så vi stakk der, vi 4 og et par andre jenter.

Satt der og meldigene fortsatte og jeg ville ikke vise henne dem for det var litt mye kødd hun kanskje ikke hadde fatta i meldingene så ble hun sur.

Tok telefonen fra meg og leste alle meldingene fra henne, HØYT og vrengte å vridde på alt.

Jeg ble forbanna og klikka på henne, så setter hun seg ner og begynner å prøve å ta hevn med å sitte å sende meldinger åsså får hun en telefon så går hun vekk å snakker.

Når hun kommer tilbake sier hun noe til meg, husker ikke hva men jeg var forbanna så ble hun lei seg og går/springer ner trappene gråtende så stopper jeg henne nede i gangen og snakker med henne.

Prøver å snakke til henne å spør hvorfor hun oppfører seg sånn når hun ikke vil ha meg, så går hun og låser seg på toalettet og jeg blir liiivredd for at noe skal skje etter en liten stund og truer med å sparke inn døra om hun ikke åpner og får bare en frekk kommentar tilbake.

Klarer etter en stund og få henne ut, og snakke med henne og får henne til å innrømme at hun er sjalu.

Snakker ut og sier hun skal gi meg en sjangse til å vise henne at vi kan være sammen, og hun gir meg sjangsen.

Så følger jeg henne hjem og vi snakker litt og jeg er veldig glad og sier hvor glad jeg er for det og ser hun begynner å stråle litt selv... :D

Etterpå stikker jeg til kameraten min som så for seg at aaalt var gått i dass og forteller han dette, og han forteller meg at eksen fortalte dama hans at jeg aldri fortalte henne noe, bare holdt ting hemmelig osv.

Så jeg vet det er en ting jeg må skjerpe meg på, og kanskje endel andre ting.

Men jeg vil ikke ødlegge dette igjen nå, jeg skal vise henne at vi kan være sammen og hvor mye jeg elsker henne.

Jeg er ekspert på å drikke meg full å ødlegge alt ... :/

Trenger litt hjelp med hva jeg skal gjøre, for å beholde henne.. Og drikkinga tror jeg at jeg klarer å fikse selv når jeg tenker på at det er for henne!! Mye som ikke er sagt her, som jeg ikke skriver om dette blir gjenkjent.

Men hvordan skal jeg få oss på rett "kjøl" igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm drikking er vel det ikke det store problemet, bare du ikke blir alkoholiker.

Men ja prat ut om ting, si hva du ikke liker, vær åpen. Vis at du vil bryr deg om henne, vær stolt av henne. Fortell henne hva du gjort siden sist du møtte henne, si at du savnet henne og at du tenkte på henne når dere var borte ifra hverandre osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...