Gå til innhold

Halo: Våpen, sensitivity og taktikker

eliph

Anbefalte innlegg

Tips til deg:

Gå inn i et custom game alene, sett sens på 1 og sikt litt rundt om kring og skyt som du vil. Så setter du sensen på 10, og gjør det samme.

Har skjønt det nå :p

Skal gå ned å skifte nå skal prøve litt forskjellig fra 5-8 og se hva jeg liker (vet ikke hva jeg har den på nå)

Men ok takker for hjelpen folkens

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lav sens(3) for steady aim med sniper, eg og ein venn møtast og spelar doubles( har vel skill 32 i det eller noko sånt)

Eg har som regel ein plasma eller spikegrenade med meg, eg brukar dei flittig og skaffer meg nokon stucks.

Eg brukar Ar mest vil eg tru, deretter sniper for å dekje både lange og korte distanser, mens min kompis tar short og medium, med Carbine/BR og hagle/AR.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg gode tips på hvordan jeg kan effektivisere BR? Jeg vet at BR er favoritten til mange men jeg får ikke det helt til å fungere, som dere ser på våpenstatestikken min:

Ja, nei, det er vel bare å satse på headshots. Går på aiming det der. Ett tips: Du må få inn minst tre runder i hodet før du prøver deg på melee med BR. Kanskje to, hvis du treffer med alle skudd.

Er du i trange ganger og sånt er vel andre våpen bedre, men på medium-store områder er BR helt perfekt, og slår de fleste andre våpen.

Lenke til kommentar

Hva mener du med tre runder? Én avfyring som gir tre runder eller tre avfyringer?

Jeg er ikke noe god utespiller. Jeg føler ikke at jeg behersker åpne baner. På Snowbound holder jeg meg under bakken, på High Ground holder jeg meg i fortet osv. Det er kanskje derfor jeg aldri har behersket BR, siden det er lite effektiv iht. mitt gamerstil..:hmm:

Lenke til kommentar

Tips for BR: 3 burst i kroppen, etterfulgt av ett i hodet. Ikke ha for høy sensetivity, for da blir det vanskelig å sikte. Prøv å holde siktet rolig når du har peilet deg inn, og beveg deg fra side til side.

Her er forresten min våpenstatestikk:

627 - Battle Rifle

317 - Sniper Rifle

306 - Melee

236 - Assault Rifle

152 - Needler

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg gode tips på hvordan jeg kan effektivisere BR? Jeg vet at BR er favoritten til mange men jeg får ikke det helt til å fungere, som dere ser på våpenstatestikken min:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-64633-1192911575_thumb.jpg

hvordan fikk du k/d ratio opp?

Lenke til kommentar

Har det samme problemet, men det er bare å kopiere og lime inn teksten, så finner du ut hva som skal stå der. Hos meg står det 1.46, yeah. Har +1002 nå, det synes jeg er kult. (Jeg tror jeg har fått nok av Opera nå, bytter nettleser snart)

Endret av Lars_BK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...