doCkiiiE Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Heisann! Jeg har problemer med oppstart av en pc her, den starter men blinker orange på lyset forran på "av/på" knappen, noe den ikke har gjort tidligere. Dette er en Packard Bell pc. Jeg har nå i kveld testet med mange andre deler, alt fra ram, strømforsyning, og cpu... Ingenting hjelper... Jeg har oxo prøvd harddisken i en annen pc, og det funker... Det virker som for meg at PC-en står og "jokker" når jeg slår den på... Den kommer ikke lengre... Ikke noe bilde... Ingenting... Håper på litt hjelp.. Da dette er en jobb pc som må opp fort Så jeg kan få fakturert mine kunder Mvh Ted Lenke til kommentar
doCkiiiE Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Takk for all hjelp ja.... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) cry more please... Det er ingen her på forumet som har noen slags forpliktelse til å hjelpe deg, og selv om noen her tilfeldigvis kan hjelpe med dette problemet så er det knappast verdt å grine over at du ikke fikk svar på noen få timer på kvelden en arbeidsdag... De fleste profesjonelle firma hadde ikke en gang gitt det svar på denne tiden (for ikke å nevne denne tiden av døgnet...) Sånne "verden skylder meg noe" kommentarer fyller meg ikke akkurat med vellyst til å hjelpe, men hvis du forteller oss om dette orange lyset du nevner er power-on lampen eller noe annet så er det kanskje et sted å begynne diagnosen ved... Det hjelper også å vite hvordan du testet disse tingene du nevner. Skal vi tolke det slik at du hadde en reserve for alle de delene du har listet og du prøvde dem i problem-maskinen uten effekt? Å ha et presist svar på dette vil være et godt steeg på vei, så kan vi ihvertfall utelukke en del hardware defekter. -Stigma Endret 18. oktober 2007 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå