Aes456 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Vet ikke helt om dette er rett sted, men om det er feil, så håper jeg det går greit å flytte denne tråden? Har et problem med at noen internettsider lukker seg når jeg åpner dem. Til og med hw-forumet Først kommer disse feilmeldingene opp. Noen som har den fjerneste anelse om hva som er galt? Endret 17. oktober 2007 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Veldig vanskelig å si med så lite informasjon, men jeg vil tippe èn av to ting: - Du mister periodevis nett-tilgangen din (ustabilitet), og dette fører til at du av og til timer ut når du skal åpne nettsider. Det vil kunne lage en slik feilmelding tror jeg, spesiellt om det tar litt tid før meldingen kommer. For å sjekke dette bør du bruke ping-verktøyet for å teste om du har kontinuerlig kontakt mot nettet uten å være avhengig av nettleseren. Jeg skriver ikek full guide på det her. du får heller spørre om du trenger hjelp til det spesifikt. - "noe" er galt med nettleseren din. Ingenting kan utelukkes når det er Internet explorer tross alt da det er en av de dårligst kodede nettleserene som er laget, punktum. Det er dog alt alt for lite informasjon til å spekulere hva nå en slik feil skulle være for noe... alt for mange ukjennte variabler. For å sjekke dette kan du rett og slettt bare prøver å bruke en annen gratius netleser og se om problemet forsvinner med det. Selv om du ikke gjør det så har du i såfall kommet lang med å finne hvor feilen ligger. Firefox og Opera er gode gratis alternativer (og forøvrig mye bedre og sikrere nettlesere). Disse to feilene på en måte motstridende. Dvs. at om du kan utelukke èn av dem, så peker det enda sterkere mot at feilen ligger i den andre mulige feilkilden. Det er lite sansynlig at du får utelukket begge uten å lokalisere feilen. -Stigma Endret 17. oktober 2007 av Stigma Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 For noen dager siden var det en oppdatering av explorer, lurer på om det kan være da det begynte. Synes også det har gått litt treigere etter det. Er ikke linja som er dårlig da det fungerer helt fint på den andre PC-en i huset. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da annbefaler jeg at du bytter til Firefox eller Opera f.eks. og ser om det retter problemet. Det annbefaler jeg forsovidt uavhengig av om IE er feilen i dette tilfellet eller ikke ;P -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå