XtaZ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Spilte double team swords mot en fyr i går som aldri ble "stunned" etter vi angrep hverandre samtidig sånn at sverdene klinget mot hverandre. Vanligvis når dette skjer mot andre jeg har spilt med så blir vi begge stunnet sånn at man ikke kan angripe med en gang men må vente et par sekunder før man kan angripe med sverdet igjen. Men dette skjedde altså ikke med denne fyren. Jeg ble stunned akuratt som vanlig mens han kunne bare fortsette å slå meg med sverdet uten noen form for pause/stun i det hele tatt. Er det et triks eller noe jeg ikke har fått med meg han brukte for at han ikke skulle bli stunned?? Endret 17. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Reached Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Han trykket på B i steden for right* trigger Endret 17. oktober 2007 av Reached Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jepp, brukt det trikset en stund, og det blir litt sånn der "WTFMAN!! UR HAX!!" Viktig å huske på at sverdet ikke locker seg om du bruker RTB. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Så han brukte B hele tiden eller først right trigger og så B? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Trigger->B = instant kill B->B = instant kill, men da kan man ikke blokke angrep, og du vil derfor mest sannsynelig dø først. Derav navnet RTB. Edit: Kan nevnes at dette er eneste comboen som hittill er kjent i Halo 3. Hører rykter om BYYB, men jeg får det ikke til. Endret 17. oktober 2007 av Boff3n Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mja, ja, joo... Er vel mer riktig med Trigger -> B -> B. Da kommer først to vanlige slag, så et litt kjappere som nesten uansett vil drepe han. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Når man blokker slag mister man skjoldet, derfor dreper en enkelt melee. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Når man blokker slag mister man skjoldet, derfor dreper en enkelt melee. Det er sant, men det var ikke det jeg mente. Jeg er rimelig sikker på at det kommer et helt likt slag (som RT) første gangen man trykker på B, mens andre gangen kommer det et litt fortere ett som vil ta han. Testa det nemlig i stad, men mulig det varierer.. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 var det som skjedde når eg prøvte duel med sverd og men eg viste ikkje at det gjekk kjappare vis du trykka ein gong te Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå