Dr.X Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 hmminterresangt.... MiZzPeNtA burde arresteres for hallik-virksomhet... ...og satanistiske aktiviteter Neida... :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ...og satanistiske aktiviteter Neida... :wink: vær så snill da.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hmm ....... har ikke denne lille vitsen gått forlangt nå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Yup det har det. Tråden stenges Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Yup det har det. Tråden stenges neh, PeNtA er morsom hu Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 PeNtA: vet du hva som hadde vert gøy?? hvis du hadde byttet ut dette bildet med et bilde som passet navnet bedre .. *slår seg selv helseløs!! * beklager............ det var meningen .. ehh IKKe meningen .... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 PeNtA: vet du hva som hadde vert gøy?? hvis du hadde byttet ut dette bildet med et bilde som passet navnet bedre .. *slår seg selv helseløs!! * beklager............ det var meningen .. ehh IKKe meningen .... ja.. det hadde vært festlig du! nei! pss.. btw! varke jeg som laga tråden! så dere kanke blame meg for noenting som helst.. jeg bare kødda med Odden! doh! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hva skulle du bruke mennesket til? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ja.. det hadde vært festlig du! nei! hey .. lov å prøve Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hey .. lov å prøve klart! men.. takk for.. hm. tipset!! skal tenke på det neste gang! :wink: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Hva skulle du bruke mennesket til? Mvh,Stian hva tror du egentlig??? kjøper du jenter så setter du de til å gjøre husarbeid! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg selger demovarer.. :wink: alså.. det kan være merker etter skruer i hulla og sånn.. huff da.. Hva slags varer er det vi egentlig snakker om her? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 *skrive pm til penta i en farlig fart* :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Dakkar PeNtA! Trøste. :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 huff ja.. det er synd på meg hva.. *grine masse* men.. varene med skruemerker i hullene.. hm.. vel.. har man lest loggen så skjønner man hva det er snakk om da.. og man bør klare å få med seg den ironiske holdningen.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Pimp lotion! huff ja.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 PeNtA: Driver du virkelig med slikt? Kan du skaffe meg noe også? Jeg har en fin server jeg gjerne vil bli kvitt. Og tar du innbytte i andre jenter? Svarte? Kan jeg bytte en svart jente + server med en rosa? Det bli vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå