genexxa2k Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei. Jeg har fått feil sånn plutselig på min Camry. Det som ikke funker er, lysene i dashbordet. Parkerings lys. Langlys. Kjørelys bak. Varmeapperatet. Jeg har sjekket sikkringene. Og ingen var ødelagt. Noen som har en idè om hva som kan være galt? Takker for svar. Mvh. Runar Olsen Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 inegn som har en minste idè?? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Temmelig sikkert at det pærene må byttes,, da det er ofte slik at de nesten ryker helt samtidig. edit, leste ikke hele posten kjørelys osv ja.. trudde det bare var dashen jeg. da er det nok ikke bare pærene. Endret 18. oktober 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 inegn som har en minste idè?? Du må begynne med å sjekke om du har strøm til sikringene, kommer det strøm til og fra sikringene må du sjekke om det kommer strøm til og fra bryter. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 det som er raskt og enkelt er å skru på lysene, ta ut den aktuelle sikringen og mål om du har 12 volt over der sikringen skal sitte... om det er tilfelle er det ikke kabelbrudd/jordfeil i kretsen og det skal gå strøm gjennom sikringen når den settes på plass Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Funker det ikke når du vrir på "lysbrytern" heller..? Ville sjekka div. sikringer ja. Kan også være et relè som har daua. Det går kanskje ann å måle på det også, men kan bli litt vansklig, aner ikke hvordan ledningsopplegget er på god'bilen din jeg Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Mistenker en dårlig sikringsboks. Prøv å dunk på boksen med en skrutrekker eller noe slikt. Kanskje d er sprukne loddinger inni sikringsboksen. Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 kjører biln på verksted isteden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå