lubbelu Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei.. Htc'en min klarer å koble til nettverkett, men når jeg går inn på IE eller msn så får jeg feilmeldingen: "Kan ikke logge på det trådløse nettverket. Dette nettverket krever et personlig sertifikat som entydig identifiserer deg." jeg har koblet den opp andre steder, så jeg vet at det ikke er noe feil med tlf. Alle pc'ene hjemme klarer å koble seg til routeren, så det er heller ikke noe feil med den. -er det noen som vet hva jeg skal gjøre...? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har vært borti samme problemet her et par ganger. Jeg slo den av og på, og da fungerte alt normalt igjen. Prøv dette først Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvilken kryptering bruker du i trådløsnettet ditt? WM6 er ikke så veldig glad i WEP. -snubbel Lenke til kommentar
-rxmh- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvilken kryptering bruker du i trådløsnettet ditt? WM6 er ikke så veldig glad i WEP. -snubbel gikk helt fint her med wep sikring Lenke til kommentar
lubbelu Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Har vært borti samme problemet her et par ganger. Jeg slo den av og på, og da fungerte alt normalt igjen. Prøv dette først Har hatt problemet siden før sommerferien, da jeg fikk den. Hvilken kryptering bruker du i trådløsnettet ditt? WM6 er ikke så veldig glad i WEP. -snubbel Akkuratt nå bruker jeg wep, men har prøvd å bytte til tkip og aes før.. Hvilken kryptering anbefaler du?.. Tror kanskje det kan ha noe med "ieee 802.1x nettverkstilganskontoll". -vet noen hvordan man setter opp dette..? Endret 18. oktober 2007 av lubbelu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå