frudle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hallo Jeg har en D70 og SB-600 blits, og vet at det går an å bruke den eksterne som en slave med den innebygde blitsen som master. Jeg har aktivert Commander Mode på kameraet, og ellers gjort det som står beskrevet på nikon.no (tror jeg). Men jeg får det ikke til å fungere.. Kan noen hjelpe meg? Er det noen som har erfaring med dette? Takknemlig for alle svar Stian Lenke til kommentar
Elezentros Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hallo Jeg har en D70 og SB-600 blits, og vet at det går an å bruke den eksterne som en slave med den innebygde blitsen som master. Jeg har aktivert Commander Mode på kameraet, og ellers gjort det som står beskrevet på nikon.no (tror jeg). Men jeg får det ikke til å fungere.. Kan noen hjelpe meg? Er det noen som har erfaring med dette? Takknemlig for alle svar Stian Har du vert inne i menyen på sb-600 og satt den til slave? Lenke til kommentar
flippant Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 For min D70s og SB-800 må blitsen settes i slavemodus og ch(annel) 3, group A. Lenke til kommentar
frudle Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Tusen takk for kjapt svar. Nå fikk jeg det til. Problemet er også at jeg ikke har bruksanvisning, så jeg måtte bare prøve å trykke på noe, og det gikk jo bra.. Nye blitsmuligheter åpner seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå