Peter_Lynch Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Islam er værre en nazismen sier jeg. Nazistiske ytringer er ofte ulovligt. Dessuten lurer jeg på om fordomsfulle bøker har noe med islam å gjøre? Det er koranen jeg vil forby, ikke islam. La folk tro så mye de vil.Ja, du sier det. Uten å ha et snev av kunnskap om det whatsoever.Skal vi forby boka, så betyr det at vi forbyr religionen også. Tilogmed ett D-klasse troll som deg skjønner dette.Hva har koranen med Islam å gjøre? Nei, like lite som Bibelen har med kristendommen og kommunistiske manifest har med kommunisme og Mein Kampf med nazisme osv.Men siden koranen er stein rasistisk har da islam noe med rasisme å gjøre da?Kan du ikke tro uten å lese fordomsfulle bøker eller mener du at islam er en nazi lignene ideologi som meg også? Jeg mener nemlig at koranen har noe med islam å gjøre, men da har også fordommer noe med islam å gjøre.Religion handler dessuten om å tro, koranen handler om fordommer.Tror ingen noensinne vil være enig med deg. Nei, jeg har ikke satt meg inn i hverken koranen eller Islam og det har ikke du heller. Ting du plukker opp hos Vigrid medlemmer teller ikke vettu.Egentlig har du avsporet debatten fullstendigt. Dessuten er jeg ikke i Vigrid. Vigrid er dessuten en religion det også som ligner på islam.Hvorfor er det bare koranen du vil forby? I bibelen står det f.eks. at svarte egner seg best som slaver. Hvorfor vil du ikke forby den?Vel vi kunne gjort det også. Bibelen er dessuten annerledes fordi flere en 1 har skrevet den. Men ja det er et rasistiskt eventyr det også som strider med norske regler. Jeg tørr innrømme dette selv om jeg er døpt kristen...... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Islam er værre en nazismen sier jeg. Nazistiske ytringer er ofte ulovligt. Dessuten lurer jeg på om fordomsfulle bøker har noe med islam å gjøre? Det er koranen jeg vil forby, ikke islam. La folk tro så mye de vil.Ja, du sier det. Uten å ha et snev av kunnskap om det whatsoever.Skal vi forby boka, så betyr det at vi forbyr religionen også. Tilogmed ett D-klasse troll som deg skjønner dette.Hva har koranen med Islam å gjøre? Nei, like lite som Bibelen har med kristendommen og kommunistiske manifest har med kommunisme og Mein Kampf med nazisme osv.Men siden koranen er stein rasistisk har da islam noe med rasisme å gjøre da?Kan du ikke tro uten å lese fordomsfulle bøker eller mener du at islam er en nazi lignene ideologi som meg også? Jeg mener nemlig at koranen har noe med islam å gjøre, men da har også fordommer noe med islam å gjøre.Religion handler dessuten om å tro, koranen handler om fordommer. Tror ingen noensinne vil være enig med deg. Nei, jeg har ikke satt meg inn i hverken koranen eller Islam og det har ikke du heller. Ting du plukker opp hos Vigrid medlemmer teller ikke vettu. Egentlig har du avsporet debatten fullstendigt. Dessuten er jeg ikke i Vigrid. Vigrid er dessuten en religion det også som ligner på islam. Nei, for skal man kriminalisere skriftene til en religion så forbyr man i all forstand også religionen. Og når man krever kriminalisering av en bok man ikke har lest eller har noen annen innsikt i bortsett fra hva andre som misliker religionen den tilhører så blir det interessante diskusjoner. Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Islam er værre en nazismen sier jeg. Nazistiske ytringer er ofte ulovligt. Dessuten lurer jeg på om fordomsfulle bøker har noe med islam å gjøre? Det er koranen jeg vil forby, ikke islam. La folk tro så mye de vil.Ja, du sier det. Uten å ha et snev av kunnskap om det whatsoever.Skal vi forby boka, så betyr det at vi forbyr religionen også. Tilogmed ett D-klasse troll som deg skjønner dette.Hva har koranen med Islam å gjøre? Nei, like lite som Bibelen har med kristendommen og kommunistiske manifest har med kommunisme og Mein Kampf med nazisme osv.Men siden koranen er stein rasistisk har da islam noe med rasisme å gjøre da?Kan du ikke tro uten å lese fordomsfulle bøker eller mener du at islam er en nazi lignene ideologi som meg også? Jeg mener nemlig at koranen har noe med islam å gjøre, men da har også fordommer noe med islam å gjøre.Religion handler dessuten om å tro, koranen handler om fordommer. Tror ingen noensinne vil være enig med deg. Nei, jeg har ikke satt meg inn i hverken koranen eller Islam og det har ikke du heller. Ting du plukker opp hos Vigrid medlemmer teller ikke vettu. Egentlig har du avsporet debatten fullstendigt. Dessuten er jeg ikke i Vigrid. Vigrid er dessuten en religion det også som ligner på islam. Nei, for skal man kriminalisere skriftene til en religion så forbyr man i all forstand også religionen. Og når man krever kriminalisering av en bok man ikke har lest eller har noen annen innsikt i bortsett fra hva andre som misliker religionen den tilhører så blir det interessante diskusjoner. Så du mener altså at fordommer har noe med islam å gjøre. Tro kan du gjøre uten å lese. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Peter_Lynch, du kommer med så dumme utsagn, at jeg bare sitter her og forbauses. Hvorfor er du så i mot islam? Hvordan kan du si disse tingene, uten å ha satt deg inn i religionen? Påstandene du kommer med er direkte feil. Les om religionen- før du kommer med så bastante utsagn- og litt toleranse og fortåelse skader ikke. Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Peter_Lynch, du kommer med så dumme utsagn, at jeg bare sitter her og forbauses. Hvorfor er du så i mot islam? Hvordan kan du si disse tingene, uten å ha satt deg inn i religionen? Påstandene du kommer med er direkte feil. Les om religionen- før du kommer med så bastante utsagn- og litt toleranse og fortåelse skader ikke.Har lest mye av den jeg. Men mindre du snakker om den som ble skrevet av storrasisten Muhammed.Er ikke uten grunn at 20% av muslimene støtter terror mot ikke- muslimer heller. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Peter_Lynch, du kommer med så dumme utsagn, at jeg bare sitter her og forbauses. Hvorfor er du så i mot islam? Hvordan kan du si disse tingene, uten å ha satt deg inn i religionen? Påstandene du kommer med er direkte feil. Les om religionen- før du kommer med så bastante utsagn- og litt toleranse og fortåelse skader ikke.Har lest mye av den jeg. Men mindre du snakker om den som ble skrevet av storrasisten Muhammed.Er ikke uten grunn at 20% av muslimene støtter terror mot ikke- muslimer heller. Hvor har du tallet og infoen om religionen fra da? Kilder pleier å hjelpe i diskusjoner. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Uff, og uff, jeg blir skremt av de holdningene du sitter inne med. Tenker du over hva du sier, vet du noe om religionen Islam? Jeg tror du bare sier at du har lest mye, men jeg tror det er en blank løgn. Jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at du ikke har lest en døyt om Islam, fordi hadde du lest om Islam hadde du ikke kommet med slike utsagn. Sorry, Peter_Lynch, men du lurer ikke meg, derimot har du mistet meg som diskusjonspartner. Dette er for dårlig. Av alle innlegene dine oser det av misforståelser. Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Uff, og uff, jeg blir skremt av de holdningene du sitter inne med. Tenker du over hva du sier, vet du noe om religionen Islam? Jeg tror du bare sier at du har lest mye, men jeg tror det er en blank løgn. Jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at du ikke har lest en døyt om Islam, fordi hadde du lest om Islam hadde du ikke kommet med slike utsagn. Sorry, Peter_Lynch, men du lurer ikke meg, derimot har du mistet meg som diskusjonspartner. Dette er for dårlig. Av alle innlegene dine oser det av misforståelser. Det er et faktum at koranen oppfordrer til å drepe kristene. KAn si det samme om Vigrid da. Det er også en religion som må respekterer like mye skal vi følge din logikk. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Uff, og uff, jeg blir skremt av de holdningene du sitter inne med. Tenker du over hva du sier, vet du noe om religionen Islam? Jeg tror du bare sier at du har lest mye, men jeg tror det er en blank løgn. Jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at du ikke har lest en døyt om Islam, fordi hadde du lest om Islam hadde du ikke kommet med slike utsagn. Sorry, Peter_Lynch, men du lurer ikke meg, derimot har du mistet meg som diskusjonspartner. Dette er for dårlig. Av alle innlegene dine oser det av misforståelser. Det er et faktum at koranen oppfordrer til å drepe kristene. KAn si det samme om Vigrid da. Det er også en religion som må respekterer like mye skal vi følge din logikk. Ett faktum som du trekker rett ut av løse lufta er ikke mye fakta å basere meningene sine på Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Uff, og uff, jeg blir skremt av de holdningene du sitter inne med. Tenker du over hva du sier, vet du noe om religionen Islam? Jeg tror du bare sier at du har lest mye, men jeg tror det er en blank løgn. Jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at du ikke har lest en døyt om Islam, fordi hadde du lest om Islam hadde du ikke kommet med slike utsagn. Sorry, Peter_Lynch, men du lurer ikke meg, derimot har du mistet meg som diskusjonspartner. Dette er for dårlig. Av alle innlegene dine oser det av misforståelser. Det er et faktum at koranen oppfordrer til å drepe kristene. KAn si det samme om Vigrid da. Det er også en religion som må respekterer like mye skal vi følge din logikk. Ett faktum som du trekker rett ut av løse lufta er ikke mye fakta å basere meningene sine på Vel siden du vet det ikke står i koranen, har du da lest koranen selv? Den oppfordrer til å drepe og det er fakta. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Uff, og uff, jeg blir skremt av de holdningene du sitter inne med. Tenker du over hva du sier, vet du noe om religionen Islam? Jeg tror du bare sier at du har lest mye, men jeg tror det er en blank løgn. Jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at du ikke har lest en døyt om Islam, fordi hadde du lest om Islam hadde du ikke kommet med slike utsagn. Sorry, Peter_Lynch, men du lurer ikke meg, derimot har du mistet meg som diskusjonspartner. Dette er for dårlig. Av alle innlegene dine oser det av misforståelser. Det er et faktum at koranen oppfordrer til å drepe kristene. KAn si det samme om Vigrid da. Det er også en religion som må respekterer like mye skal vi følge din logikk. Ett faktum som du trekker rett ut av løse lufta er ikke mye fakta å basere meningene sine på Vel siden du vet det ikke står i koranen, har du da lest koranen selv? Den oppfordrer til å drepe og det er fakta. Hvis det er fakta så vil jeg ha kilder ikke. "Sånn er det fordi det er det og det burde man vite" - fakta Det er du som hevder dette. Så da ligger det på deg å bevise det. Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Uff, og uff, jeg blir skremt av de holdningene du sitter inne med. Tenker du over hva du sier, vet du noe om religionen Islam? Jeg tror du bare sier at du har lest mye, men jeg tror det er en blank løgn. Jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at du ikke har lest en døyt om Islam, fordi hadde du lest om Islam hadde du ikke kommet med slike utsagn. Sorry, Peter_Lynch, men du lurer ikke meg, derimot har du mistet meg som diskusjonspartner. Dette er for dårlig. Av alle innlegene dine oser det av misforståelser. Det er et faktum at koranen oppfordrer til å drepe kristene. KAn si det samme om Vigrid da. Det er også en religion som må respekterer like mye skal vi følge din logikk. Ett faktum som du trekker rett ut av løse lufta er ikke mye fakta å basere meningene sine på Vel siden du vet det ikke står i koranen, har du da lest koranen selv? Den oppfordrer til å drepe og det er fakta. Hvis det er fakta så vil jeg ha kilder ikke. "Sånn er det fordi det er det og det burde man vite" - fakta Det er du som hevder dette. Så da ligger det på deg å bevise det. Vanskelig å finne. Fant en: http://radiobergen.org/terrorism/islam.html Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Uff, og uff, jeg blir skremt av de holdningene du sitter inne med. Tenker du over hva du sier, vet du noe om religionen Islam? Jeg tror du bare sier at du har lest mye, men jeg tror det er en blank løgn. Jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at du ikke har lest en døyt om Islam, fordi hadde du lest om Islam hadde du ikke kommet med slike utsagn. Sorry, Peter_Lynch, men du lurer ikke meg, derimot har du mistet meg som diskusjonspartner. Dette er for dårlig. Av alle innlegene dine oser det av misforståelser. Det er et faktum at koranen oppfordrer til å drepe kristene. KAn si det samme om Vigrid da. Det er også en religion som må respekterer like mye skal vi følge din logikk. Ett faktum som du trekker rett ut av løse lufta er ikke mye fakta å basere meningene sine på Vel siden du vet det ikke står i koranen, har du da lest koranen selv? Den oppfordrer til å drepe og det er fakta. Hvis det er fakta så vil jeg ha kilder ikke. "Sånn er det fordi det er det og det burde man vite" - fakta Det er du som hevder dette. Så da ligger det på deg å bevise det. Vanskelig å finne. Fant en: http://radiobergen.org/terrorism/islam.html Sakligste mest objektive og vitenskapelige kilden jeg har sett Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Uff, og uff, jeg blir skremt av de holdningene du sitter inne med. Tenker du over hva du sier, vet du noe om religionen Islam? Jeg tror du bare sier at du har lest mye, men jeg tror det er en blank løgn. Jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at du ikke har lest en døyt om Islam, fordi hadde du lest om Islam hadde du ikke kommet med slike utsagn. Sorry, Peter_Lynch, men du lurer ikke meg, derimot har du mistet meg som diskusjonspartner. Dette er for dårlig. Av alle innlegene dine oser det av misforståelser. Det er et faktum at koranen oppfordrer til å drepe kristene. KAn si det samme om Vigrid da. Det er også en religion som må respekterer like mye skal vi følge din logikk. Ett faktum som du trekker rett ut av løse lufta er ikke mye fakta å basere meningene sine på Vel siden du vet det ikke står i koranen, har du da lest koranen selv? Den oppfordrer til å drepe og det er fakta. Hvis det er fakta så vil jeg ha kilder ikke. "Sånn er det fordi det er det og det burde man vite" - fakta Det er du som hevder dette. Så da ligger det på deg å bevise det. Vanskelig å finne. Fant en: http://radiobergen.org/terrorism/islam.html Sakligste mest objektive og vitenskapelige kilden jeg har sett Har også bevis for at den er lovstridig: http://www.radiobergen.org/islam/lovstridig.htm Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har også bevis for at den er lovstridig: http://www.radiobergen.org/islam/lovstridig.htm Tror vi gir opp dette trollet nå Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Har også bevis for at den er lovstridig: http://www.radiobergen.org/islam/lovstridig.htm Tror vi gir opp dette trollet nå Vel som regel er personangrep bare bevis på at jeg har rett. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Nei, nei, Peter_Lynch, dette må være den verste kilden jeg noensinne har sett. Er det dette du leser, er det ikke rart at du er så feilinformert. Vil komme med et råd til alle som lurer på noe ang. islam: Les Koranen, eller les Islam av Kari Vogt. Jeg ber om at dere leser fra pålitelige kilder. Kari Vogt sin bok er bra, og folkens, (dvs, Peter_Lynch) vis litt kildekritikk. Endret 17. oktober 2007 av Sonja84 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har også bevis for at den er lovstridig: http://www.radiobergen.org/islam/lovstridig.htm Tror vi gir opp dette trollet nå Vel som regel er personangrep bare bevis på at jeg har rett. Betyr vel egentlig bare det at det er meningsløst å diskutere med en stein fordi den ikke har noe fornuftig å si Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hehe, morsomt å se at kilden til disse uttalelsene sier innholdet på siden er beskyttet av yttringsfriheten som i første post blir påstått ikke eksisterer i Norge Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 He-he, bra observert, kjære Trynemjoel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå