Gå til innhold

Teori Prøve på Bil. Er jeg godt Forbredt?

dtr

Anbefalte innlegg

Hei jeg har stryki på teori to ganger nå.. 1 gangen strøyk jeg med 14 feil, men da hadde jeg verken lest eller tattt noe prøve på nettet. 2 gangen strøyk jeg med 9 feil, og da hadde jeg tatt prøven på teoritentamen.no.

Og imorra skl jeg prøve meg igjen, og denne gangen har jeg pugget alle spørsmålene på teoritentamen.no

Så er dette godt nok for å bestå imorgen??

Takker for alle svar.

Dtr=)

Endret av dtr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel min forberedelse til teorien så omtrent slik ut:

1. Leste boka nøye og godt, tvang meg selv til å tro at det var interessant lesestoff.

2. Satt å løste oppgaver på teoritentamen i 2 dager.

Det holdt for meg, fikk ingen feil tom. Husk å ikke stresse, du har jævlig god tid på deg uansett. Se gjennom alt du har svart på, men ikke se gjennom for mye, for det kan slå hardt tilbake. Det jeg tenker på her er at du kan begynne å lure deg selv til å tro at du har svart feil når du egentlig har svart riktig, ikke tenk for mye. Altså kan det hele gå i begge retninger.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Burde ikke det beste være å bare lære seg trafikkreglene? Hvorfor folk ønsker å ta snarveier når det er snakk om noe som er såpass alvorlig som å kjøre bil - det forstår jeg ikke.

Selv om du stryker på en teori prøve betyr ikke det at du ikke har gode nok kunnskaper til å føre en bil.

Spørsmålene er ofte vanskelig formulert og prøver hele tiden å lure deg.

Lenke til kommentar
Burde ikke det beste være å bare lære seg trafikkreglene? Hvorfor folk ønsker å ta snarveier når det er snakk om noe som er såpass alvorlig som å kjøre bil - det forstår jeg ikke.

Selv om du stryker på en teori prøve betyr ikke det at du ikke har gode nok kunnskaper til å føre en bil.

Er ikke så drøyt formulért. Leser du skikkelig gjennom spørsmålene skal det være vanskelig å bli lurt. Problemet er vel heller at man gjerne går gjennom for fort, og dermed ikke får med seg alt. Klarer man ikke bruke ti minutter ekstra på prøven får det heller være det samme.

Lenke til kommentar

Hvis spørsmålene oppfattes som vanskelig formulert så forstår du ikke trafikkreglene godt nok. Det er nå min mening. Det hjelper lite å pugge hvis du ikke forstår. Jeg mener at det godt kunne vært vanskeligere å få førerkort enn det som er faktum i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...