Gå til innhold

Ditt første "move" i GTA IV?

dannad

Anbefalte innlegg

Hva er det første du blir å gjøre straks du får spillet i hånda?

Jeg blir å sikle mens jeg leser i manualen på vei hjem fra butikken til jeg fyrer i gang systemet og rocker løs :D

Hvis ikke introen gjør slik at jeg må følge de 2-3 første oppdragene obligatorisk, blir jeg å utforske byen både til fots og bak rattet. Jeg skal cruise byen og bare nyte hele øyeblikket som en herlig drøm - akkurat som i GTA: SA, som jeg absolutt elsket :p

Deretter blir jeg mest sannsynlig å sjekke hvordan byen ser ut fra distanser, hvordan vannet ser ut ved havna og hvordan fysikken taler for seg.

Jeg er sikker på at GTA IV blir et supert spill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer vel mest sannsynlig til å gå rett i strupen på en uskylig forbipasserende dude, denge løs til en blodpøl dukker opp under liket. Så stjeler jeg meg en bil, kjører over litt folk og holder på slik til jeg blir drept eller busted.

Så vil jeg vel etterhvert begynne på missons :p

Blir vel noe slikt på meg også ^^

Når er det planlagt release på spillet da?

Lenke til kommentar
Kommer vel mest sannsynlig til å gå rett i strupen på en uskylig forbipasserende dude, denge løs til en blodpøl dukker opp under liket. Så stjeler jeg meg en bil, kjører over litt folk og holder på slik til jeg blir drept eller busted.

Så vil jeg vel etterhvert begynne på missons :p

Blir vel noe slikt på meg også ^^

Når er det planlagt release på spillet da?

Trur det skal komme rundt Mars/April. Det er ikke fastsatt noe dato enda som jeg har fått med meg,

men uansett er det verdt å vente på ;)

Lenke til kommentar

Skal i alle fall teste "grensene" til politiet vel og lenge, før jeg starter et nytt spill "på ordentlig". Ellers må jeg gjøre meg nogenlunde kjent i byen også, og se det som er verdt å se. Jeg tror og håper de første 2-3 timene med GTAIV blir legendarisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...