EviLEddiE Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Mens jeg ventet på bussen hjem fra jobben, passerte jeg den lokale 7-Elevenbutikken og fikk øye på en plakat der det ble annonsert for disse 2 nye brustypene. Og som av natur nysgjerrig på nye ting, tenkte jeg at jeg bare MÅTTE prøve denne. Riktignok satt den vemmelige følelsen etter min første Vanilla Coke (også kjøpt på denne aktuelle 7-Elevenbutikken) igjen i bakhodet enda, men dette skulle ikke stoppe meg nå. Selv om jeg egentlig ikke drikker så mye Sprite nå lenger - som mange andre la jeg før stor vekt på den visuelle effekten når man holdt tommelen over e-en i Sprite og brifet med dette. Kjøpte den grønne varianten, og forventningsfull tok jeg meg min første slurk av denne grønne, sprudlende væsken. Umiddelbar dom: Den smaker tilnærmet likt som ordinære Sprite, kanskje en ørliten anelse mildere. Tipper nok at den blå varianten også smaker det samme, og at det kun er fargestoffene som skiller dem fra ordinær Sprite. Men på den annen side lurer jeg på hvorfor det kun kom gul Urge til Norge, og at man aldri så til den grønne varianten som man hadde i f.eks Danmark? Kom med egne meninger om Sprite "Limited Period"... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg og merka at de hadde grønn urge i danmark... Er den nye spriten sånn som kommer over hele landet eller? (slik som landplagen Vanila Coke) Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Vel, har kun sett disse på 7-Eleven. Men jeg vil nok ikke utelukke at de vil dukke opp på utvalgte (?) butikker over hele landet. Sånn pleier det jo å være med leskedrikker i begrenset opplag. Men på den annen side, har jeg ennå til gode å få øye på den nye Mozell-glassflaska... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Alltid spennende med nye bruser da, den nye spriten skal testes imorgen! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Om den kommer på 7-11, da kommer den på: Narvesen Rema 1000 Det er standard, og om du vet litt om en viss fyr med etternavn R...... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Begger har kommet på rema og smaker helt likt vanlig sprite. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Humf, av en eller annen grunn så selges Urge i USA under navnet "Surge".. om det er bedre eller verre er vel en smaksak.. hehehehhe get it? Smak-sak.. haha Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 . Men på den annen side, har jeg ennå til gode å få øye på den nye Mozell-glassflaska... tar tur til centra mat på colloseum ved majorstua, der kan du få kjøpt den glassflaska til mozell, men bare i stor versjon da, de små er vel forbeholdt restauranter tenker jeg Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 noen som har testa sansão forresten? den nye til coca-cola company... smaka som villa champagnebrus med ekkel ettersmak trykte feil på brusautomaten på jobben :oops: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 xthal: Ja, jeg har fått smaken på Sansão. Er på NxS-LAN på Kulturmøllå i Sandnes, og plukket med meg en flaske på den "obligatoriske" handleturen. Brusen inneholdt jo guarana, og siden jeg er på LAN, tenkte jeg at dette ville komme meg til gode. Smaken minner mye om champagnebrus ja, men guaranasmaken er til stede. For mye guaranasmak ble jeg offer for da jeg drakk en lilla guaranaholdig drink jeg kjøpte i Tyskland. Jeg var på danskebåten da jeg drakk denne, og det var høy sjø ute. Det måtte ropes på elgen opptill flere ganger..! Konklusjon: En grei nok drikk, men som dessverre ikke kommer til å bli noe særlig populær her i landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå