Monica81 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Noen som vet om et spill som er ca det samme som Dark Chronicle til Playstation 2 eller 3? Og hva heter det som kom før Dark Cloud? Altså, DC 1? Endret 17. oktober 2007 av Monica81 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Spill 1 heter vel Dark cloud og spill 2 Dark chronicles (dark cloud 2 i usa). De som har laget det har laget en del andre gode spill, f.eks Rogue Galaxy/Dragon Quest VIII. Er en mulighet å se om noen av de frister, selv om de ikke er helt like. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 White Knight Story som er Level 5's kommende spill til Ps3, ser sv?rt lovende ut.. Kommer vel muligens og forhåpentligvis til å inneholde elementer fra dark cloud.. Personlig synes jeg dette spillet ser utrolig lovende ut . Blir vel dessverre en stund å vente, da dette ikke er kommet til Japan enda.. Vi har ikke sett eller hørt så mye om dette spillet, siden det ble vakkert vist frem for første gang, noe som er litt synd.. Føler kanskje spillet har gått i manges glemmebok av den grunn.. For meg blir uansett White Knight Story et av spillene jeg ser mest frem til, fordi jeg mener Level 5 alltid leverer.. Frem til da kan du kose deg med spillene som nevnt over her.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 White knight story var faktisk i spillbar form på tgs, men det sies at det var en veldig simpel demo, og at det nok har en god stund igjen før det blir gitt ut. Kan tenke meg våren 08 i japan. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ok, det viste jeg faktisk ikke.. Er uansett sikker på at dette blir et glimrende spill. Spesielt etter jeg for første gang så denne traileren: http://www.gametrailers.com/player/13330.html?type= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå