HulkHaugen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei. jeg oppdaget nettopp at laptoppen min har tv kort, så jeg koblet den til kabel tv, og fikk inn kanaler. men det programmet som fulgte med hette så mye som TVR, og var ikke mye å skryte av. fikk også feilmelding da jeg prøvde å se på text tv, manglende driver... noen som har et program å anbefale? gjerne gratis... kjører xp sp2 Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hei. jeg oppdaget nettopp at laptoppen min har tv kort, så jeg koblet den til kabel tv, og fikk inn kanaler. men det programmet som fulgte med hette så mye som TVR, og var ikke mye å skryte av. fikk også feilmelding da jeg prøvde å se på text tv, manglende driver... noen som har et program å anbefale? gjerne gratis... kjører xp sp2 Jeg har svært god erfaring med K!TV (http://www.kastortv.org/). Det er gratis og fungerer bedre enn noen av de programmer som har fulgt med TV-kortene jeg har hatt. Endret 17. oktober 2007 av jultomten Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Får ikke til instillingene.. Gjør jeg noe galt? Opplegget her er at jeg er ombord på et skip, og vi får inn parabol via sattelitt. oppe på broa ha vi 4 digitale tunere, som sender ut signaler for hver kanal. i det andre programmet som fulgte med brukte jeg autosøk, og da fant det alle sammen. det la på henholdsvis kanal 22, 24, 26 og 28. På "Capture Source" kunne jeg ikke velge "DSDrv (Bt8x8)", og programmet foreslo at jeg isteden brukte "WDM (Generic)". Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå