kaffebryggare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg kan ikke bruke verktøyene når jeg skal svare/lage nytt emne som f. eks: Smileys, kodetagger, linker, bilder, spesialelemet osv. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du slått av JavaScript i nettleseren? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du slått av JavaScript i nettleseren? Hæ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg tipper de verktøyene ikke fungerer fordi disse verktøyene er JavaScripts om jeg ikke tar feil, og du har slått av JavaScript i nettleseren din. Hvordan du sjekker om JavaScript er påslått og endrer dette finner du her: JavaScript for Internet Explorer JavaScript for Firefox Endret 17. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Og i Opera F12 -> Enable JavaScript Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Får heller ikke brukt disse verktøyene, og javascript er aktivert her. Her er det noe FRYKTELIG GALT! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I hvilken nettleser? Høres ut som at javascript er deaktivet, eller at et program på maskinen blokkerer bruken av JSen. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Får fortsatt ikke brukt verktøyene, og javascript er på her. Hva slags programmer kan blokkere JS'n? Har internet explorer. Endret 19. november 2007 av Tomtruck Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Ting som kan sørge for at det ikke funker -Gammel nettleser -Enkelte firewalls -Norton internet security -JS avskrudd -Annonseblokkere (ja de blokker mye rart) -Annet som endrer innholdet som du ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg