gnisten88 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hei Får ikke formateringen til å fungere. Windows finner ikke hardiskene når jeg skal formatere. Prøver installere win xp home sp2. Har heller ikke diskett rom, så får ikke lagt inn sata driverne som sikkert mange av dere ville foreslått. Men jeg lurte på om windows vista hadde dette integrert og at formateringen kanskje ville fungere om jeg prøvde med en vista cd? Isåfall er det bare å begynne ringe rundt etter vista cd.. Hardiskene fungerer forresten, sitter og bruker dem for øyeblikket. Kan spille av filmer, spille spill osv fra hardisken. Er bare når jeg skal formatere alt fucker seg. Takk for hjelpen! Endret 17. oktober 2007 av gnisten88 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du sier ikke hva slags PC du har. Men det er mange innlegg her om det samme. Mulig du finner hjelp her: http://news.softpedia.com/news/Install-Win...-F6-47807.shtml PS: det blir litt feil å kalle det 'formatering'. Se signatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå