Fredricko Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei. Jeg skal innstallere neonlys bak i varebilen min. Også lurte jeg på om man kan bruke en slik bryter, eller om man må ha en spesiell bryter for 12volts strømannlegg? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg skal innstallere neonlys bak i varebilen min. Også lurte jeg på om man kan bruke en slik bryter, eller om man må ha en spesiell bryter for 12volts strømannlegg? Mvh Fredrik det funker det, bare blir ikke så fint inni en bil da for inni er det jo bare stål/kobber whatever som får kontakt når du trykker på bryteren veldig simpelt Endret 17. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Den bryter funker ja, men er vel kanskje bedre/penere å bruke en slik http://www.biltema.no/products/product.asp...p;iItemId=76541 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du finner jo små og mer passende brytere til en 10'er på de fleste bilrekvisittasjappene. Husk å bruk sikring når du kobler på slike ting også. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Og husk å sette sikringen i motorrommet, for forsikringens skyld. Det jeg hadde gjort var å sette en sikring rett etter batteriet, dra en ledning gjennom kupèen og sette på en bryter. Sette denne inn på et relè, og ta styringstrøm fra baklyset. Så slipper du å tenke på den bryteren hele tiden. Da slår den seg av uansett når du går fra bilen. Endret 18. oktober 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 kjøp killswitch den er uberkul da P: tror du får den på biltema Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan jo koble et relè til remtoe\trigger på spilleren, slår lyset seg på samtidig med resten av anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå