Landeplagen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan kan jeg fjerne papirkurven fra skrivebordet? Lastet ned RocketDock, og vil ikke ha noen ikoner på skriverbordet. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Når du har RocketDock skal du vell ikke ha noen ikoner på skrivebordet? Da kan du bare høyreklikke på skrivebordet> Ordne ikoner etter> Vis ikoner på skrivebordet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 http://www.annoyances.org/exec/show/article05-013 lykke til Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Når du har RocketDock skal du vell ikke ha noen ikoner på skrivebordet?Da kan du bare høyreklikke på skrivebordet> Ordne ikoner etter> Vis ikoner på skrivebordet. Mener bastant at jeg gjorde det klinkende klart at jeg ikke vil ha ikoner på skrivebordet i første post? Takk, forøvrig. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Sorry, men dette driter jeg langt - og forholdsvist hardt - i. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Om du ikke ønsker å følge de retningslinjer som er satt her for enkel og god navigering av forumet for våre brukere, så har du vel ikke så mye her å gjøre, eller? . Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg