Stianlol Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan noen si meg hvor jeg kan få kjøpt Norges landslagsdrakt? Skal kjøpe den via internett, for jeg bor langt unna butikker som selger drakter:p Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva med denne? http://www.fotballshop.no/shopexd.asp?id=1277 Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Å finne en norsk landslagsdrakt på internett er vanskelig. Helt sykt.. Enklere å finne Brasil-drakter, England-drakter, Tyskland-drakter osv osv. Ser du har fått en link, men her får du en til.. Plutosport.no Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Takk for linkene:) Men ser at det er drakten fra 2006. Er det den samme som de bruker nå? Og de draktene på plutosport, er de orginale:P Så de var så billige Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva med denne? http://www.fotballshop.no/shopexd.asp?id=1277 Bare jeg som synes den norske drakten er ufattelig stygg? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 www.fotballverden.no billig der og. kjøpte rovers drakt der. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva med denne? http://www.fotballshop.no/shopexd.asp?id=1277 Bare jeg som synes den norske drakten er ufattelig stygg? Ufattelig stygg? Nei, det synes jeg ikke. Syns både den røde og den hvite er fin, men tror jeg hadde kjøpt en hvit en. www.fotballverden.no billig der og. kjøpte rovers drakt der. En kamerat av meg bestilte en Arsenal-drakt fra fotballverden i går og fikk drakten i posten i dag. Rask levering! Men så kjenner jeg også noen som har hatt problemer med fotballverden. Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fant Denne Noen som har handla på denne butikken før, og kan si om den er bra eller ikke. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg fant Denne Noen som har handla på denne butikken før, og kan si om den er bra eller ikke. Jeg har ikke handlet der, men siden ser jo ganske bra ut. Du kan i tillegg sjekke disse sidene når du allerede vurderer å bestille fra utlandet: Unisport.dk SubsideSports.com Kitbag.com Men siden du har funnet frem ser veldig bra ut den også. Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg får kjøpe fra enten unisport eller plutosport. De var de eneste butikkene som hadde rett størelse for meg. Men er det noen som har handlet hos de før, og kan anbefale de? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er ALLE draktene på plutosport.no orginale..ser at noen av draktene er på salg...noen som kan si noe om denne nettbutikken? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg får kjøpe fra enten unisport eller plutosport. De var de eneste butikkene som hadde rett størelse for meg. Men er det noen som har handlet hos de før, og kan anbefale de? Jeg har handlet fra unisport.dk flere ganger. Og det er en ganske bra side. Bare dumt at du sannsynligvis må betale toll hvis du bestiller fra dem. Tollen blir ikke så kjempedyr med tanke på at du bare bestiller én drakt. Litt verre for meg som bestilte to United-drakter fra de. Plutosport har jeg ikke handlet fra, men en kamerat av meg bestilte fotballsko fra den siden. Tror nok det er trygt å bestille fra dem. Og muligens det beste for deg siden du slipper toll. Ganske rimelig side. Vurderer å bestille en Norge-drakt fra Plutosport selv, faktisk.. Er ALLE draktene på plutosport.no orginale..ser at noen av draktene er på salg...noen som kan si noe om denne nettbutikken? Tviler på at de selger fake-drakter. Så går sterkt ut ifra at alle draktene er originale. De alle ser jo original ut, så hvorfor ikke? Jeg kan ikke si så mye om den, dessverre. Men etter prisene ser den ganske bra ut. Utvalget er jo ikke så kjempestort, men de har mye bra. Siden er ikke så gammel at det gjør noe og det er sikkert derfor de har mye på salg og at prisene er litt lave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå