Khaffner Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg vet at Spacewold på ski storsenter har et par strømforsyninger på rundt 400 watt, det er nok nærmere enn oslo? skal ikke utelukke at spaceworld på vinterbro har strømforsyninger Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Corsair HX620 er mest i vinden for tiden, og er dyr.Om du velger å ta bussen inn til Digital Impuls så jeg de hadde Mist 500 for under 800,- da jeg var innom der for noen dager siden. Om det er viktig å spare et par hundrelapper har jeg hatt flere Fourtron Source oppigjennom. Aldri skuffet. Om du finner 500W på Spaceworld til 499,- er det sikkert lurt å ikke kjøpe den. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ville satset på et ok merke i klasse 450-550watt. Det bør ligge med veldig gode marginer over det som maskinen din krever nå, slik at du har mulighet til å oppgradere litt, og evt. bruke vdere på neste maskin uten at det skal lage problemer heller. -Stigma Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Okey! Jeg har vært hos Digital Impuls i dag og de har satt inn en ny PSU (mist 500w ver. 3) (Det kostet 2200,- ) Men jeg har fått et nytt problem, og som vanlig setter jeg utrolig stor pris på om noen kan hjelpe meg. Du kan lese den nye tråden her, for ordens skyld: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=848852 Tusen tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå