DaddyPimp Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hei er på utkikk etter ett vær widget program? Har prøvd yahoo sitt, men fikk bare vite været i USA.. noe som ikke er så interessant når man bor i Alta. noen som har tips? Endret 21. oktober 2007 av DaddyPimp Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Husk treords-regelen i emnetittelen din! Fiks emnetittel slik at moderatorene ikke stenger tråden! Har ingen gode tips å gi deg på emnet! Lenke til kommentar
DaddyPimp Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 ingen som har noe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Om du bruker Opera er touchthesky eit alternativ. Har du Vista kan du bruke den som er på Sidepanel (panelet på høgre side). Elles er det no mange widgets på Yahoo sine sider som har med vêr å gjere, har du sett gjennom dei? Lenke til kommentar
DaddyPimp Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Om du bruker Opera er touchthesky eit alternativ. Har du Vista kan du bruke den som er på Sidepanel (panelet på høgre side). Elles er det no mange widgets på Yahoo sine sider som har med vêr å gjere, har du sett gjennom dei? har ikke opera installert.. Vista her jeg heller ikke tenkt å bruke på en stund.... og yahoo sin widget fikk jeg ikke til å vise norske byer... noen andre som har fått til norske byer med yahoo? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er ikkje berre ein vêrwidget for Yahoo, men mange. Har du prøvd andre? http://widgets.yahoo.com/gallery/index.php...amp;x=0&y=0 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ingenting er bedre enn Google... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Om du bruker Opera er touchthesky eit alternativ. Har du Vista kan du bruke den som er på Sidepanel (panelet på høgre side). Elles er det no mange widgets på Yahoo sine sider som har med vêr å gjere, har du sett gjennom dei? har ikke opera installert.. Vista her jeg heller ikke tenkt å bruke på en stund.... og yahoo sin widget fikk jeg ikke til å vise norske byer... noen andre som har fått til norske byer med yahoo? Hvis du f.eks. i yahoo sin 'værstasjon' skriver tromso, norway, så vil du få tromsøværet. For deg som holder til i Alta, hjelper det antakelig lite? Lenke til kommentar
DaddyPimp Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Om du bruker Opera er touchthesky eit alternativ. Har du Vista kan du bruke den som er på Sidepanel (panelet på høgre side). Elles er det no mange widgets på Yahoo sine sider som har med vêr å gjere, har du sett gjennom dei? har ikke opera installert.. Vista her jeg heller ikke tenkt å bruke på en stund.... og yahoo sin widget fikk jeg ikke til å vise norske byer... noen andre som har fått til norske byer med yahoo? Hvis du f.eks. i yahoo sin 'værstasjon' skriver tromso, norway, så vil du få tromsøværet. For deg som holder til i Alta, hjelper det antakelig lite? Tromsø er en liten stubbe unna Alta ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå