Fat_Board Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Her er en anonse som jeg så på finn.no Den er nå blitt slettet men jeg fikk tatt en print screen av den. Les teksten. Link for de som vil prøve: http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...s=16&tot=30 Skjønner ikke hvordan det er mulig å få til dette? Men det er det vist ja. Fat_Board Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=11258573 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 haha, ei ku faktisk, jaja, en oppi bygda her jeg bor somm kjørte 2 stk på trimma crosser, i en skarp sving bremsa de ned, men på andre siden av svingen stod det en elg og spiste grass.. åja, rett i elgen føk begge 2 i en 20-30 km/t Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Haha, ei ku for svarte. xD Lenke til kommentar
cosmos-blau Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 haha! ei ku?!? LoL :!: :!: Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Selvfølgelig er det mulig å få til. Bor man på landet og runder svingen litt fort på mopeden sin bør det ikke stå ei ku på andre siden av svingen. Ser ut som det gjorde det i dette tilfellet... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har selv opplevd å bråbremse for ei kyr for noen dager siden, ikke uvanlig at det står en sau eller en kyr i veien, nei, ikke på landet.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har selv kommet rundt en sving hvor det brått har stått kyr i veikanten.. Og en jeg kjenner kjørte på en sau her også. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 først krasjet den i ei ku, til verksted også kræsjet igjen eller kun 1 krasj pr ku? er ofte sauer i veien, men det er ikke et direkte problem så lenge en passer på å ha sikten ved hold, derfor kan en ikke svinge fort med beite og trær, der vet en ingenting, på kyststrekninger og tjern derimot med fjell på siden er det noe helt annet. dessuten så har en ingenting i det andre feltet å gjøre, det skal en gjøre før svingen ikke etter. dem for ta det som en låærepenge at det ikke var en trailer i veien. rett og slett heldige. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 dem for ta det som en låærepenge at det ikke var en trailer i veien. rett og slett heldige. Egentlig ganske sant det du sier der! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hørte en historie her om dagen, en fyr som kjørte lettsykkel over en bakketopp, på andre siden sto det en elgku med en unge, han kjørte rett i dem, både motorsykklisten, elgen og ungen døde. Ikke så morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå