Gå til innhold

iPod slår seg av

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt iPod'en min i 3 år. Og når jeg skrur den på virker den i ca. 5min så står det "Batteriet er tomt. Koble iPod til strømkilde". Så skrur jeg på igjen iPod'en og lar den stå på "hovudmenyen" uten å røre noe... Så ser jeg batterimåleren stiger sakte opp til fullt og da kan den funke i 30min igjen før det skjer igjen. Noen som har noen erfaringer? Burde jeg virkelig bruke penger på å skaffe nytt batteri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg hatt iPod'en min i 3 år. Og når jeg skrur den på virker den i ca. 5min så står det "Batteriet er tomt. Koble iPod til strømkilde". Så skrur jeg på igjen iPod'en og lar den stå på "hovudmenyen" uten å røre noe... Så ser jeg batterimåleren stiger sakte opp til fullt og da kan den funke i 30min igjen før det skjer igjen. Noen som har noen erfaringer? Burde jeg virkelig bruke penger på å skaffe nytt batteri?

Ville sendt den inn til apple.

Lenke til kommentar

Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

Sender du den inn vil det koste ganske mykje, absolutt ikkje verdt det for ein 3 år gammal spelar.

Kva spelar har du? Eit alternativ er å skifte batteriet sjølv med batteri frå iPodbatteri.no. Eg skifta på min 20GB 3G for eit år sidan og det har funka utmerket.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...