OrdinaryStory Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå har jeg hatt iPod'en min i 3 år. Og når jeg skrur den på virker den i ca. 5min så står det "Batteriet er tomt. Koble iPod til strømkilde". Så skrur jeg på igjen iPod'en og lar den stå på "hovudmenyen" uten å røre noe... Så ser jeg batterimåleren stiger sakte opp til fullt og da kan den funke i 30min igjen før det skjer igjen. Noen som har noen erfaringer? Burde jeg virkelig bruke penger på å skaffe nytt batteri? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå har jeg hatt iPod'en min i 3 år. Og når jeg skrur den på virker den i ca. 5min så står det "Batteriet er tomt. Koble iPod til strømkilde". Så skrur jeg på igjen iPod'en og lar den stå på "hovudmenyen" uten å røre noe... Så ser jeg batterimåleren stiger sakte opp til fullt og da kan den funke i 30min igjen før det skjer igjen. Noen som har noen erfaringer? Burde jeg virkelig bruke penger på å skaffe nytt batteri? Ville sendt den inn til apple. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Sender du den inn vil det koste ganske mykje, absolutt ikkje verdt det for ein 3 år gammal spelar. Kva spelar har du? Eit alternativ er å skifte batteriet sjølv med batteri frå iPodbatteri.no. Eg skifta på min 20GB 3G for eit år sidan og det har funka utmerket. Endret 17. oktober 2007 av Zeph Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Har en iPod mini 6gb, hvor mye koster et slikt batteri og er det lett å skifte? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Eg skifta på min sjølv og det gjekk ganske greit, men eg fant ikkje noko alternativ for dette på nettsidene. Prisar inkludert arbeid står på nettsidene til iPodbatteri.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå