Joffer Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bruker engelsk Office 2003, og har sett meg lei en ting: Hver gang jeg skriver en 'i' så blir det til en stor 'I' som i engelske for 'jeg'. Hvordan slår jeg av dette? Fant ikke noe i autoformat, men jeg er kanskje bare blind? Lenke til kommentar
hwl Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bruker engelsk Office 2003, og har sett meg lei en ting: Hver gang jeg skriver en 'i' så blir det til en stor 'I' som i engelske for 'jeg'. Hvordan slår jeg av dette? Fant ikke noe i autoformat, men jeg er kanskje bare blind? Det fixer du på følgende måte, velg Tools - AutoCorrect Options som vist på screenshoten under, merk denne linjen og velg Delete, Voila du har ikke dette problemet lenger Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Bruker engelsk Office 2003, og har sett meg lei en ting: Hver gang jeg skriver en 'i' så blir det til en stor 'I' som i engelske for 'jeg'. Hvordan slår jeg av dette? Fant ikke noe i autoformat, men jeg er kanskje bare blind? Det fixer du på følgende måte, velg Tools - AutoCorrect Options som vist på screenshoten under, merk denne linjen og velg Delete, Voila du har ikke dette problemet lenger Takk. Sint nå. Var jo der og sjekket.. skjønner ikke hvordan jeg overså det. Jaja. Nå er det fikset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå