HKRoed Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei! Jeg får heller ingen mail! Er det pga prob med Bruktmarkedet eller? Håper Amund får fart på sakene snart! Lykke til! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har ikke fått mail siden den idiotiske oppdateringen, har merket av ja Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Amund vil nok prøve å gå tilbake til 2.03 versjonen. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg oppdaget nettopp denne tråden. Jeg har nøyaktig samme problem. Ingen mail kommer til meg Håper dere klarer å løse dette snart Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ingenting fortsatt, sier det samme i alle slike tråder Det er synd... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Man skjønner ikke hva man har før man har mistet det. Først nå skjønner jeg hvor utrolig praktisk det er med reply-notifies, og ikke minst hvor %" det er å leve uten... hint hint... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Er det pga prob med Bruktmarkedet eller? nei, Bruktmarkedet er i "sin egen lille verden" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ikke noe her heller men savner dere mail så surf litt rundt på voksen sider og legg igjen mail adr deres. Lover dere titalls med mail om dagen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 skal slå det på og prøve og se om det går her. kansje det funker nå siden bruktmarkedet plutselig funka 100% igjen Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei! Eg har heller ikkje fått tilbakemeldingar på tråder eg har bedt om å få reply email på. Problemet skjedde etter at ein del poster og innlegg forsvant. Men,som ein middertidig løysning fram til Amund eller nokre av dei andre administratorane finner ut korleis dei skal løyse problemet.Så benytter eg meg av søk funksjonen og søker etter nicket mitt for å sjå om det er komt nokre fleire innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå