Kramstogen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei alle sammen! Fikk i dag min nye iPod classic med 80GB lagringsplass, jeg gikk selvfølgelig igang med å legge inn musikk på den - bare for å finne ut at det er noe riv ruskende galt med USB inngangene mine. De funker altså ikke, prøvde å sette i en bærbar harddisk, den fikk strøm av PC-en og syntes på Enhetsbehandlinga, men ikke på min datamaskin. Det samme med iPoden, den var der på enhetsbehandling, men det skjedde ikke noe i Itunes og min datamaskin. Har prøvd å sette den i en annen PC, der funka den. Jeg gjenoppbygde fabrikkinstillingene, men den funker fortsatt ikke her. Jeg kan lade opp iPoder på PC-en, men ingenting popper opp i min datamaskin eller iTunes. Jeg håper virkelig at noen kan hjelpe meg med dette. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du siste versjon av itunes?? Hvis ikke prøv å last den ned. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå