Gå til innhold

Er Corsair HX520 på vei ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte med folk fra Corsair ang. dette senest i forrige uke, og HX-serien skal ikke fases ut nei.

Okey, det er bra. Men det var så rart at "alle" nettbutikkene plutselig hadde fjernet HX520 fra listene sine. Kommer det en ny modell som skal ta over eller noe da kanskje? TX-serien er vel bare 650 og 750 så langt. Og V-serien er 450 og 550, men den er jo litt mer "billig" enn HX og TX. Mulig det kommer en TX550 eller noe på nyåret?

Lenke til kommentar

Jo, ser HX520 bare er tilgjenglig fra noen nettbutikker nå, rart med det. Men som sagt, i følge Corsairs folk så skal ikke disse to (520/620) forsvinne.

Uansett, VX450/550 for de billigste, HX520/620W for modulære, og TX650/750 for de som vil ha litt mer juice enn vanlig. Tror ikke det ville vært noe vits med en TX550, da den egentlig ville vært det samme som en VX550.

Fant forøvrig dette bildet, men om det er ekte eller ikke spørs vel.

post-8710-1192652035_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har uansett klart å skaffe meg en av de få som var igjen på lager (med mindre butikken solgte den til noen andre mens jeg drev og la inn bestillingen min). Også krysser vi fingrene for at flere butikker får inn HX-serie PSUer på lager igjen snart.

Takk for informasjonen Smirnoff!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har vurdert å kjøpe en HX520 lenge nå, så jeg semi-kaprer denne tråden litt.

Mitt oppsett er:

Core 2 Duo E4500(2.2 GHz, skal klokkes)

4GB Corsair RAM(av den typen som hardware testet i vår)

AMD Radeon HD 3850(kommer til å bestille denne så snart den blir tilgjengelig)

Asus P5W DH Deluxe hovedkort

Tre disker, derav en Raptor

Det jeg lurer på er om PSU'en vil holde til en Crossfireløsning på 3850 kortet. Anandtechs test av dette kortet viser at et enkelt kort drar 186 watt med full last, så CF drar vel litt over 200 watt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...