Gå til innhold

Zero Punctuation anmelder spill


Anbefalte innlegg

Hva har han laget/vært med på å lage..?

Han lager sine egne adventure spill. Art of Theft er vel ett av dem.

 

Personlig liker jeg Yahtzee veldig godt. Han kritiserer faktisk spillene, i motsetning til en del andre anmeldere.

Men det å si at han ikke liker spill blir helt feil. Dersom du ser gjennom alle anmeldelsene hans vil du se at han likte blant annet No More Heroes, Call of Duty 4, Saints Row 2 osv. Tror nok han synes at spillutviklerne legger vekt på feil ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Hva har han laget/vært med på å lage..?

Han lager sine egne adventure spill. Art of Theft er vel ett av dem.

 

Personlig liker jeg Yahtzee veldig godt. Han kritiserer faktisk spillene, i motsetning til en del andre anmeldere.

Men det å si at han ikke liker spill blir helt feil. Dersom du ser gjennom alle anmeldelsene hans vil du se at han likte blant annet No More Heroes, Call of Duty 4, Saints Row 2 osv. Tror nok han synes at spillutviklerne legger vekt på feil ting.

 

Han elsker Prince of Persia.

 

BTW. Etter slaktinga av Fable ble han kontaktet av Peter Molyneux i forbindelse med lanseringa av Fable 2. Han lurte på om Yahtzee likte 2ern bedre. Det gjorde han ikke.

Endret av unik42
Lenke til kommentar

Er bare tragisk med folk som blir sinte/ikke liker Yahtzee på grunn av reviewsa hans. Noen, ikke alle, av hans reviews er så fantastisk, sinnsykt, utenomjordisk morsomme at jeg nesten faller på gulvet av latter. Nei, faktisk, jeg får ikke tid til å le så mye engang, for før jeg har fått ut så mye som et lattergrynt så har han allerede kommet med en ny og enda morsommere vits eller skarpsindig, men også latterlig sammenligning. Det verste er at humoren hans (til forskjell fra AVGNs, som jeg forresten også liker og har sett alt av) er voksen (men samtidig barnslig!), raffinert og veldig, veldig clever. Største underholdning du finner innen gaming, rett og slett fantastisk.

 

Denne uka er det Gears 2 som skal slaktes!

 

EDIT: Han likte det faktisk :hrm:

 

:p

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...