Gå til innhold

Zero Punctuation anmelder spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke så mye å ta seriøst fra denne siden slik sett, men det gir i alle fall god underholdning på flere måter. En måte er fanboys som skriker lungene såre fordi han disser favorittspillene (kommentarene deres er hærlige) så kommer anti-fanboys og forteller hvorfor han har rett (enda mer priceless fun her) og sist men ikke minst har man filmen i seg selv.

 

Selv har jeg opplevd at de som kommenterer der som oftest er sofistikerte nok til å la vær med noe sånt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Vi kan gjerne sammenligne:

Jeg påstår at personene her ligner svært mye på hverandre. Kan du resonnere litt nøyere om hvorfor de ikke ligner på hverandre i det hele tatt? Ta noen eksempler, kanskje?

 

Synes bare ikke han ligner, og hatten til Yahtzee er av stoff, mens fyren på stranda er av skinn av noe slag.

Ikke har de samme ansiktshår, selv om dette jo kan endres ganske raskt.

Men synes ikke fyren ligner, og selv om hatten har bånd synes nå i hvertfall jeg det er tydelig de er av forskjellig stoff.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Synes ikke dette er særlig morsomt. En trist kar som ikke liker spill sier hva han føler om dem. Tegningene er en kreativ tvist som gjorde det litt underholdende i starten, men ble veldig gjentagende etterhvert.

 

Etter min mening er det vanskelig å sammenligne med geniale Angry Video Game Nerd, da sistnevnte liker spill, men lider med noe av det verste som har blitt laget i historien.

 

For dem som liker sinte anmeldere anbefales forøvrig Nostaliga Critic. Etter min mening på like høyt nivå som AVGN.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar
Synes ikke dette er særlig morsomt. En trist kar som ikke liker spill sier hva han føler om dem. Tegningene er en kreativ tvist som gjorde det litt underholdende i starten, men ble veldig gjentagende etterhvert.

 

Etter min mening er det vanskelig å sammenligne med geniale Angry Video Game Nerd, da sistnevnte liker spill, men lider med noe av det verste som har blitt laget i historien.

 

For dem som liker sinte anmeldere anbefales forøvrig Nostaliga Critic. Etter min mening på like høyt nivå som AVGN.

 

Hva mener du med at han ikke liker spill?

Du vet han er spillutvikler og sier selv han elsker spill ? Vet du mer enn han og oss andre?

 

Han innrømmer lett at pitchen hans er det negative, og at selv om han digger spillet han anmelder må han ta frem det negative også.

Spør du meg går han her AVGN en høy gang, men smaken er som baken :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Synes ikke dette er særlig morsomt. En trist kar som ikke liker spill sier hva han føler om dem. Tegningene er en kreativ tvist som gjorde det litt underholdende i starten, men ble veldig gjentagende etterhvert.

 

Etter min mening er det vanskelig å sammenligne med geniale Angry Video Game Nerd, da sistnevnte liker spill, men lider med noe av det verste som har blitt laget i historien.

 

For dem som liker sinte anmeldere anbefales forøvrig Nostaliga Critic. Etter min mening på like høyt nivå som AVGN.

 

Hva mener du med at han ikke liker spill?

Du vet han er spillutvikler og sier selv han elsker spill ? Vet du mer enn han og oss andre?

 

Han innrømmer lett at pitchen hans er det negative, og at selv om han digger spillet han anmelder må han ta frem det negative også.

Spør du meg går han her AVGN en høy gang, men smaken er som baken :)

 

Mulig han egentlig liker spill, men i filmene tegner han et meget dystert bilde av samtlige spill slik jeg ser det. At han er spillutvikler visste jeg ikke. Hva har han laget/vært med på å lage..?

 

Selv liker jeg altså AVGN og Nostalgia Critic, da disse tester virkelig søppel og det er moro å se hvor forferdelig det er. ZP derimot kommer for det alt vesentlige med merkelig kritikk mot noe av det beste som er laget og da blir det ikke moro for min del. Men smaken er selvsagt forskjellig, ja :)

Lenke til kommentar

Ikke peiling på hva han har laget, men han snakker om det i en av episodene.

eller var det da han ble invitert av Valve etter "slakten" til Orange Box det stod :hmm:

 

Nå er jo morroa med han akkurat dette at han er så negativ da, og det er på en måte det som skiller han ut.

Han klarer å få frem hvor bra et spill er og samtidig gi det, som regel velfortjent kritikk.

Mange ganger jeg bare må humre når han setter ting på spissen, men samtidig har et veldig godt poeng.

 

Tar man det han sier totalt alvorlig kan jeg forstå man blir "fornærmet" nå favoritt spillet sitt får gjennomgå, men så er det akkurat dette som koser mannen mer enn noe at folk klarer å gjøre.

Det er humor først, spilljournalistikk på nummer 2..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...