Gå til innhold

Lege/kirurg drakt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På Kiwi
har ikke sett en eneste kiwi i hele trondheim, og de har heller ikke nettbutikk ;)
Tullprat, du finner legeklær på kostymebutikker hvis du har noen i nærheten.
Ikke i trondheim dessverre :(
Sex-Lek? Eller leke falsk lege og drepe mange gammlinger. Farlige saker du spørr etter her nå i disse terror tider.. :!: Prøv og skjekk ut kondomeriet.no eller lignende
Ingen kommentar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Tullprat, du finner legeklær på kostymebutikker hvis du har noen i nærheten.

kjøp en for meg og da

hmmmm...

jeg tar på meg drakta, tar en eller annen sin ID, eller kanskje falske en...

så går jeg i et sykehus, jeg er jo lege, går i rommet til en pasient gir han/hun 20 parasetter og sier at det var naturlig dø

lovlig med draktene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Like lovlig som å ta på politiuniform eller oljeborringsklær.

Eller dongeribukse for så vidt.

og hvor er kilde ditt? eller sier du det bare fra hit og pine?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er vel strengt tatt DU som kommer med påstanden i første omgang, så det er nok du som må finne den paragrafen som sier det ikke er lov.

Ok gi meg nr ditt så skal jeg be læreren min å ringe deg? duh

Hørte det fra læreren min i timen at det ikke er lov å selge feks politiuniform (ekte)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt DU som kommer med påstanden i første omgang, så det er nok du som må finne den paragrafen som sier det ikke er lov.

Ok gi meg nr ditt så skal jeg be læreren min å ringe deg? duh

Hørte det fra læreren min i timen at det ikke er lov å selge feks politiuniform (ekte)

Det er lov å selge uniformer men ikke stripene og stjernene som er festet till dem. Tanta mi er politi og hun sa det, hun sendte meg en uniform når jeg var liten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...