Laffe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei, jeg kunne tenke meg å ta et bilde av før og etter.. dvs et naturbilde hvor jeg da har tenkt å demostrere på hvordan det ville sett ut om noen par (ti)år av det motivet eller f.eks landskapet. Trenger ikke handle noe om "globaloppvarming" eller lignende, kan godt være kaldt og dystert, etc.. - Takk Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skal du redigere det til et "etter bilde"? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 ja;) Trenger bare no ideer eller tips, trenger ikke være noen svære ideer elns.. vet ganske mye om ps, så redigeringen burde ikke være så vanskelig. Har liksom sett for meg hvordan etterbilde blir. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg har dessverre ingen anelse hvordan man kan gjøre det. Hva med en skog som er brent ned? Hvordan du skal gjøre det i ps skulle jeg likt å sett. Evt. Ta bilde av skogen, sette fyr på den, og så ta et nytt bilde... Endret 17. oktober 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
graylady Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ja;) Trenger bare no ideer eller tips, trenger ikke være noen svære ideer elns.. vet ganske mye om ps, så redigeringen burde ikke være så vanskelig. Har liksom sett for meg hvordan etterbilde blir. Hvis du går inn på fotopia.no og logger deg inn og ser på Diskusjonsforum, billedredigering og de bildene som ligger ute til avstemming kan du få en del tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå