soccet Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hey tror jeg har fått ett slags virus. Msn sender mld hele tiden til andre kontakter av seg selv... Hva gjør jeg da?? Takker for svar Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nullstill Msn'en din og lag en ny Lenke til kommentar
soccet Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Nullstill Msn'en din og lag en ny Mener du å avinstalere msn? For å så installere på nytt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ville kjørt spyware/antivirus-program Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nei, ring/send e-mail til de som lager msn og si at de må slette msn-adressa di. I tilfelle det er en hacker bare. Lenke til kommentar
soccet Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ville kjørt spyware/antivirus-program det har jeg gjort, uten suksess. Den sender å sender...Kjørt Adware og spyboot. Er det noen andre dere anbefaler?Nei, ring/send e-mail til de som lager msn og si at de må slette msn-adressa di.I tilfelle det er en hacker bare.Det må vel finnes en annen måte å gjøre det på, håper jeg... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det må vel finnes en annen måte å gjøre det på, håper jeg... Skift passord Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hadde noe lignende, men oppdaget det fort og skiftet passord så gikk alt greit, men jeg foreslår at du tar en titt på antivirus og spyware delen av forumet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det finnes en del 'msn-virus'-varianter, men du kan gjøre følgende: Last ned, pakk ut og kjør: MSNFix Deretter kjører du en runde med Combofix og poster loggen den lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå