Kimelimm Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Har sett det er mange emulatorer som GBA, NES, etc til Xbox 360 eller noe, er det slik til PS3 og ? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Har sett det er mange emulatorer som GBA, NES, etc til Xbox 360 eller noe, er det slik til PS3 og ? Tviler.. Og uansett - FPSen hadde jo vært god :] Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Finnes det faktisk X360 emu? Kan ikke huske å ha funnet en ordentlig ps2 emulator engang jeg.. Men nei, det kan jeg, uten å ha noen kilder å vise for det, fortelle deg at ikke finnes. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Heldigvis kan du få mange til PSP'en, og den er jo fin og ha når du har ps3 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvis man instalerer f.eks linux så kan man vel laste ned emulatorer Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Finnes det faktisk X360 emu? Kan ikke huske å ha funnet en ordentlig ps2 emulator engang jeg.. Men nei, det kan jeg, uten å ha noen kilder å vise for det, fortelle deg at ikke finnes. Det er ikke sikkert det finnes Xbox 360 emu, men det jeg skrev var at det var mange emu's TIL xbox360 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har hørt at det går an å installere emulatorer i Linux på PS3. N64, SNES o.l. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det vil nok aldri komme noen emulator for andre systemer som emulerer PS3, hvis du tenker på å emulere PS3 på PC-en. Ingen har klart å lage en fungerende PS2-emulator engang, det er bare for tung hardware som må emuleres til at dagens PC'r greier å prosessere alt sammen. All hardware må "gjenskapes" som software i en emulering. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Finnes det faktisk X360 emu? Kan ikke huske å ha funnet en ordentlig ps2 emulator engang jeg.. Men nei, det kan jeg, uten å ha noen kilder å vise for det, fortelle deg at ikke finnes. Det er ikke sikkert det finnes Xbox 360 emu, men det jeg skrev var at det var mange emu's TIL xbox360 Man kan ikke installere emulatorer på 360..? Men som enkelte sier kan man installere emultaorer på PS3 om man installerer Linux. Men man kan bare emulere SNES og nedover, siden man ikke har hardwareakselerasjon i PS3-Linux. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Åjaa! Jeg trodde trådstarter snakket om å emulere ps3 på et annet system. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 neinei, men det var Xbox vertfall, der du kunne instalere NES og slike ting, om det kom noe du kunne innstalere på PS3 og... Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg kan bekrefte at X360 har blitt emulert, en venn av meg har prøvd denne emulatoren og den fungerte helt fint ifølge han, jeg kan finne ut av navnet litt senere i dag, er litt tidlig enda ^^ Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Bullshit! Det er opp til deg om du vil være så oppblåst å si noe du ikke vet noe om. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Bullshit! Det er opp til deg om du vil være så oppblåst å si noe du ikke vet noe om. Nå er det du som kommer med en påstand som er helt på trynet her. Tror du virkelig noen klarer å emulere 360 på en PC allerede? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) neinei, men det var Xbox vertfall, der du kunne instalere NES og slike ting, om det kom noe du kunne innstalere på PS3 og... Ja, sa jeg. Du kan installere det om du installerer Linux på den først. Har gjort det selv, og det fungerte greit. Bullshit! Det er opp til deg om du vil være så oppblåst å si noe du ikke vet noe om. For det første er det enormt teknisk å lage en slik emulator, og det ville tatt svært lang tid. For det andre ville du trengt hardware som er veldig mye kraftigere enn 360 sin for å kunne kjøre den. Ergo er det ganske så usannsynlig per se, så du trenger ikke kalle folk oppblåst. Endret 18. oktober 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 For det andre ville du trengt hardware som er veldig mye kraftigere enn 360 sin for å kunne kjøre den. Tar vel ikke så lang tid før det kommer 360-emulator på PS3 da... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 For det andre ville du trengt hardware som er veldig mye kraftigere enn 360 sin for å kunne kjøre den. Tar vel ikke så lang tid før det kommer 360-emulator på PS3 da... Vel, for øyeblikket er vel både PS1 og N64 utenfor rekkevidde.. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) For det andre ville du trengt hardware som er veldig mye kraftigere enn 360 sin for å kunne kjøre den. Tar vel ikke så lang tid før det kommer 360-emulator på PS3 da... Haha, det tror du? PS3 kan ikke kjøre alle xbox spill, kanskje noen få, men det kreves for mye. F.eks. Dead Rising, får du det til å kjøre på PS3 er du flink, for PS3 har ikke swarm prosessor, den har ikke sjans til å kjøre et par tusen zombies i gangen. For det andre ville du trengt hardware som er veldig mye kraftigere enn 360 sin for å kunne kjøre den. Tar vel ikke så lang tid før det kommer 360-emulator på PS3 da... Vel, for øyeblikket er vel både PS1 og N64 utenfor rekkevidde.. Akkurat! Endret 18. oktober 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 PS1-emulator kommer jo standard i firmware. ;-) Men husker hvor lang tid det tok å emulere Amiga ordentlig (WinUAE er vel enda ikke 100% på AGA), å emulere en helt annen prosessorarkitektur er vanskelig. Uansett om hver enkel opcode emuleres nøyaktig så blir det alltids små timing-feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå