rihno Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei! Jeg er helt fersk på overklokking, men har prøvd å finne ut litt ved å søke på diverse forum. Har noen spørsmål jeg håper noen orker å ta seg tid til å svare på: 1. Har låst opp multiplier på min xp 1800+ som beskrevet på denne siden, men får ikke flere alternativer enn jeg hadde fra før. maks 12,5 Får ingen reaksjon ved å forandre på multiplieren - Er det en jumper på HK som må justeres? 2. Hvor høyt kan man justere fbu før det begynner å gå på helsa løs for andre komponenter som HD? 3. Byttet til Mist Twin CPU cooler, men cpu temp ligger opp mot 60 - er ikke det i høyeste laget? HK temp viser 32. Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei!Jeg er helt fersk på overklokking' date=' men har prøvd å finne ut litt ved å søke på diverse forum Her kan du starte http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html Lenke til kommentar
rihno Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Jo, takk for den.......det ga meg liksom ikke så mye mer. Noen som har asus a7v333 som vil dele erfaringer da? For å gjøre det på en annen måte. Jeg synes det er gøy å eksperimentere, men synes det er litt skummelt - hvis det er slik at hele maskinen kan gå i dass ved noen feil justeringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå