Ozelot Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det normalt at en av og til aktiverer alarmen til andre biler, når en bruker fjernlåsen(eller hva det heter) på sin egen bil? Har klart å starte alarmen på samme bil denne uken når jeg har vært oppe og handlet lunsj. Litt morsomt, men sikkert kjedelig for eier av denne Mazdaen som står og uler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hehe, de fleste fjernstyrte låser/alarmer virker på lyd, du har sikker samme frekvens på din fjernstyrete sentral lås som mazdaen har på alarmen sin. Dette tror jeg er vanskelig for deg som bileier å gjøre noe med siden bilen blir programmert etter nøkkelen. Men mazdaen kan nok endre sin frekvens på alarmen, hvordan man gjør det er opp til hver enkelt fabrikat av alarmer. Forresten, er du sikker på at det er en mazda? hehe SE HER! Endret 17. oktober 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Forresten, er du sikker på at det er en mazda? hehe SE HER! Hehe, sikker på det er en mazda ja. Er en 90 modell mazda dette. To ganger denne uken har alarmen på den bilen gått grunnet meg, og for en måned siden så gikk alarmen på en golf jeg stod ved siden av. Litt morro også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå